Sågverk (mindre)

Kjøpe Logosol M8 i USA??

7 inlägg 5984 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Kjøpe Logosol M8 i USA??

Daggi  
#342531 Hei

Jeg er i usa på jobb, og fant ut i dag at Bailyes selger M8 sagbruk uten motorsag(men alt annet er der) for 1999 dollar inkl tax. + 325 dollar i frakt til der jeg er på jobb.

Det vil si 18500 kr. Frakt fikser jeg gratis til Norge.

Kikket litt innpå Logosol sine sider, men fant ikke priser eks motorsag på M8 sagbruket.

Hva tror dere om denne prisen? er det billigt?

[url]http://www.baileysonline.com/Forestry-Woodcutting/Portable-Sawmills/Logosol-Portable-Sawmills/Logosol-M8-Chainsaw-Mills/Logosol-M8-Chainsaw-Sawmill.axd/url]



   TS
Woodmizer sågverk
Användarvisningsbild

Re: Kjøpe Logosol M8 i USA??

JensSkoog  
#342539 http://www.logosol.no/store/sagbruk/kje ... ogosol-m8/

Fikk fram priserna här :wink:

Avatar Fallback

Re: Kjøpe Logosol M8 i USA??

axwell  
#342547
Daggi skrev:Jeg er i usa på jobb, og fant ut i dag at Bailyes selger M8 sagbruk uten motorsag(men alt annet er der) for 1999 dollar inkl tax. + 325 dollar i frakt til der jeg er på jobb.

Det vil si 18500 kr. Frakt fikser jeg gratis til Norge.

Kikket litt innpå Logosol sine sider, men fant ikke priser eks motorsag på M8 sagbruket.


Kolla så att inte priset gäller den enklare M8:an som har tillägget "Farmer", den är mycket billigare i Norge/Sverige än 18500 kr.
http://www.logosol.no/store/sagbruk/kje ... s-sawmill/

13625 kr inkl. moms.

Avatar Fallback

Re: Kjøpe Logosol M8 i USA??

Daggi  
#342567 Takk for tips og link :)

Jeg er ganske sikker på at det er Logosol M8, mailet litt med Bailyes og forstod det sånn og det ser slik ut også fra tekst og bilder.
Så eneste som ikke er med er mtoorsag, resten er der sagslede etc...

Hmmm, så en sparer noen tusenlapper da på å kjøpe det her borte...

   TS
Användarvisningsbild

Re: Kjøpe Logosol M8 i USA??

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#342568 Vad kostar en lämplig motorsåg därborta då?

Avatar Fallback

Re: Kjøpe Logosol M8 i USA??

Blondin 750  
#342575 Varför inte leta efter en begagnad istället, på hemmaplan, jag köpte ett M5 sågverk med E5000-såg för 18000 sek. i somras. Uppgraderad med "klick"-inställning och ny el-matning. Det är ju inte så mycket som slits på själva sågverket.

Avatar Fallback

Re: Kjøpe Logosol M8 i USA??

Daggi  
#342590 Har ikke sjekket motorsag priser, har en Stihl 660 fra før som passer på dette sagverket, men jeg vurderer å vente, da jeg egentlig ikke har pengene, var bare at jeg hadde sjangs til å kjøpe et nytt billigt....
Det kom litt brått på, det er ikke lagt inn i budsjettet mitt for i år .....

Men ja, det legges ut brukte i Norge, senest 2 dager siden så lå det ute et sagverk av Logosol M8 med Stihl ms 660 sag for 20000 kr , men synest det ikke har vært så veldig mange brukte som har blitt lagt ut i år...

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar