Traktorer och processorer

Mått på Valmet 6600?

5 inlägg 4407 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Mått på Valmet 6600?

Axl  
#340728 Ligger ett fint ekipage på blocket nu, en 6600 med hypro. Försökte googla mig till hur mycket större den traktorn blir än min nuvarande men hittade inget snabbt svar. Hur mycket skiljer i yttermått på de olika modellerna i 6000 serien? Och hur mycket större är de än en a75?



   TS
Lantmännen Maskin
Avatar Fallback

Re: Mått på Valmet 6600?

TheJo  
#340734 http://www.tractordata.com/farm-tractor ... ctors.html

Här kan du jämföra :)

Avatar Fallback

Re: Mått på Valmet 6600?

gnisten83  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#340741 6100 är lite kortare pga 3cyl spis, annars är alla i samma fysiska grundstorlek, de som gör skillnad är däckstorlekar, bredden och om den rullar på 24"fram o 34" bak eller 28" o 38" hjul

Avatar Fallback

Re: Mått på Valmet 6600?

valtra a 72  
#340876
Axl skrev:Ligger ett fint ekipage på blocket nu, en 6600 med hypro. Försökte googla mig till hur mycket större den traktorn blir än min nuvarande men hittade inget snabbt svar. Hur mycket skiljer i yttermått på de olika modellerna i 6000 serien? Och hur mycket större är de än en a75?
Blev det affär på Valmeten? Ser att annonsen är borta från blocket.

Avatar Fallback

Re: Mått på Valmet 6600?

Axl  
#340892 Nej jag försöker komma på vad jag vill ha och vad jag ska den till än så länge... Har lite för lite areal egentligen...

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).