#332570Det blir torsdag för mig. Min respektive hade tänkt gå alla tre dagarna. Så plötsligt häromdagen så beställer hon en resa med utresa på fredagsmorgon. Så jag blir tvungen att ta ledigt på torsdag för att inte helt missa mässan.
"For a successful technology, reality must take precedence over public relations, for Nature cannot be fooled"
#333119Hej, Jag kommer inte kunna komma till årets Nolia tyvärr. Kse kommer dock vara på mässan och vi får knota ihop en bra plan där ni som ska dit kan träffas. Imorgon går ett paket upp till Kse med diverse skogsforumsprylar så han inte går tomhänt om det nu blir en träff även i Umeå!
MvH Fredrik (tidigare admin@skogsforum). Rapportera virke i vår nya virkesrapport! Det finns inga dumma frågor! Var med och diskutera skog!
#333232Åker dit i morn och hem på fredag. Om någon missat det så vann jag resan här på forat[emoji3]. Ser fram emot att träffa den levande legenden Kse[emoji106] /Pär
Äganderätt är grunden till marknadsekonomi, människans personliga frihet, demokrati, yttrandefrihet och naturens mångfald, blomstring och god hushållning av naturresurserna. Äganderätt & ekonomi ska stärkas . HUSKVARNA, VOLVO-BM
#333324Jag kan tyvärr bara närvara i morgon, hoppar i bilen och blåser till Piteå ikväll och vidare till Umeå i morgon bitti. Vad säger ni om en lunch samling i morgon?
#333342Nu ska jag inte dit, men ett förslag från mig kommer här nedan. Ni kan ju mötas i korsningen dit pilen är ritad. Då har ni nära till mat och kan också gå förbi SLU´s monter bredvid och hälsa på öHman på forumet (han ska stå där).
Snygg kepa annars... Kör du Volvo Kse?
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
#333348Hmm, ja, se ovan. Missade bilden först... Klart du hamnade i en XC90, du fick väl mersmak efter resorna mellan Jkpg och Bratteborg! Android snart?
Bilden är ett förslag, det där fixar ni bäst själva. Tänkte det synkade bra med öHman som också verkar vara en trevlig prick!
MvH Fredrik (tidigare admin@skogsforum). Rapportera virke i vår nya virkesrapport! Det finns inga dumma frågor! Var med och diskutera skog!
#333352Kall, rå humor från norr. Det är vad ni får uppleva ni som möter upp i morgon. Missa inte det!
Skämt å sido, ha det riktigt bra allesammans på mässan och använd mer än gärna denna tråd att ösa in bilder och rapporter på. Det behöver vi dönickar som inte kan närvara...
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).