Små skogsmaskiner och övriga maskiner

Skogselmia 2015

281 inlägg 99616 visningar 28 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Skogselmia 2015

mrvimek  
#317784 Nu är det så att ja tänker åka ner på skogselmia och titta på lite mindre maskiner och undra om det är någon flera som ska åka ner och jag åker från Sundsvall :)



   TS
Användarvisningsbild

Re: Skogs elmia

sundelius  
#317788 Jag ska ner från Dalsland

Användarvisningsbild

Re: Skogs elmia

Fredrik Reuter  
#317798 Hej,
Ska ner från Värmland, alla dagarna, inkl monter... :wink:
Så där måste vi träffas och trivas, eller hur! :-BD

Användarvisningsbild

Re: Skogs elmia

JensSkoog  
#317803 Jag tar en sväng, handlar snus och ser på alla grymma sakor jag inte har pängar till :lol: :lol: Senn kann jag ju träffa några
forumistar, isär om du har monter, Fredrik :-BD

Användarvisningsbild

Re: Skogs elmia

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#317813 Jo jag tänkte jag skulle bevista den tillställningen. :grin:

Avatar Fallback

Re: Skogs elmia

mrvimek  
#317815 Ingen som ska åka från Norrland :)

   TS
Användarvisningsbild

Re: Skogs elmia

halvproffs  
#317863 Kanske åker ner. Jag brukar bestämma mig ganska sent för annars kommer det något ivägen.

Användarvisningsbild

Re: Skogs elmia

svampbob  
#317868 Jag tror jag avstår Elmia i år det ligger ju så nära i tid till Skogs Nolia och dit har jag ju nästan krypavstånd.

Avatar Fallback

Re: Skogs elmia

mrvimek  
#317870 Jag ska på elmia och skogs nolia för nu ska man inte missa något :)

   TS
Avatar Fallback

Re: Skogs elmia

skogshasse  
#317890
mrvimek skrev:Jag ska på elmia och skogs nolia för nu ska man inte missa något :)


hej på dej jag ska också till båda för man vill inte missa något och jag hoppas att Kinetic kommer finnas åtminstone på Nolia för den verkar intressant att titta på till att börja med.

Användarvisningsbild

Re: Skogs elmia

bodaedet  
#317990 Nolia blir det, en annan vann ju billjet här på detta eminenta forum.
Joråsåatt... :grin: :YMPARTY: :YMPARTY:

Användarvisningsbild

Re: Skogs elmia

anersimyra  
#317992 Jag nämnde det nyss för sambon att jag funderar att åka ner en av dagarna. Hon tycker bestämt att vi bokar hotell och är där hela helgen.. :o :o .. :smile:

Användarvisningsbild

Re: Skogs elmia

Hammaren  
#317998
anersimyra skrev:Jag nämnde det nyss för sambon att jag funderar att åka ner en av dagarna. Hon tycker bestämt att vi bokar hotell och är där hela helgen.. :o :o .. :smile:

Det låter ju bra! Ska nog bearbeta min sambo jag oxå :smile: Fick ju med na på Mellanskogsmässan i somras.

Användarvisningsbild

Re: Skogs elmia

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#318002
anersimyra skrev:Jag nämnde det nyss för sambon att jag funderar att åka ner en av dagarna. Hon tycker bestämt att vi bokar hotell och är där hela helgen.. :o :o .. :smile:


En kvalificerad gissning är att det är A6 (köpcentret) som drar. :D

Avatar Fallback

Re: Skogs elmia

Jim_the_one  
#318029 Fick med mig exet till Elmia Wood. Inga större problem faktiskt då hon tyckte det var trevligt att göra nåt ihop. Sen tog det ungefär 3,5min efter vi satt oss i bilen innan hon sov. :lol: det va tydligen väldigt ansträngande att gå runt en hel dag i värmen å titta på maskiner. :mrgreen:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).