Skördare

FORESTLINE(Nolia)

8 inlägg 3423 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

FORESTLINE(Nolia)

sliparn  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#30768 Någon som vet varför inte Forestline var och visade upp någon maskin på Skogsnolia :?: Visst är det lite märkligt med tanke på att dom har max tio mil dit.



   TS
Avatar Fallback
seke  
#30787 De kanske inte hade något nytt att visa upp, men kan hålla med dig, det var faktiskt lite konstigt... Kanske en kostnadsfråga?...

Användarvisningsbild
Valmet860.1  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#30801 Pratade med en kille därifrån. Och dom var väl på gång med en ny större skotare.

Ingen jätte då, men lite större än dom har nu.
Och vad jag fattade hade dom endast smått nu?
Men den skulle dyka upp på elmia. :)

Avatar Fallback
seke  
#30804
Valmet860.1 skrev:Pratade med en kille därifrån. Och dom var väl på gång med en ny större skotare.


Vad jag har hört så ska det bli en kombimaskin, men några snäpp större än den som finns idag...

Användarvisningsbild
Engstrand  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#30805 Kostar skjortan med monter och allt. Snackade med en som jobbar åt eco-log. Han trodde att i framtiden skulle de bli som ponsses monter med maskiner som bara står,behöver man inte hyra så mycket yta. Sen de som vill se dem köra har de demotourer istället.

Användarvisningsbild
Lars-Erik Plåth  
#30825
Engstrand skrev:Kostar skjortan med monter och allt. Snackade med en som jobbar åt eco-log. Han trodde att i framtiden skulle de bli som ponsses monter med maskiner som bara står,behöver man inte hyra så mycket yta. Sen de som vill se dem köra har de demotourer istället.


hej jo då nog hade ponsse skog att köra men dom tyckte det var för lite,
Lite divigt kanske!

Avatar Fallback
Niklas H20  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#30951 divigt tycker jag inte dom ville väl in ta sig vatten över huvudet bara.. 8)

Avatar Fallback
ume  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#30962
Niklas H20 skrev:divigt tycker jag inte dom ville väl in ta sig vatten över huvudet bara.. 8)

Håller med fullständigt! inte lätt att glänsa när det finns valmetar i närheten :D

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).