Skogsmässor

mellanskog mässa

43 inlägg 26990 visningar 8 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: mellanskog mässa

svampbob  
#288133
Admin@skogsforum skrev:Nu har svampbob och snart 20 till fått kaffe!
Det är riktigt skoj att träffa medlemmar över en kopp kaffe.


Det kan bli en kopp till i morgon.

Elmia
Användarvisningsbild

Re: mellanskog mässa

Fredrik Reuter  
#288134 Tack Brumsten. Jag vidimerar, du var först! Och Svampbob, självklart, du är välkommen tillsammans med alla andra som tänkt besöka mässan imorgon!

Användarvisningsbild

Re: mellanskog mässa

halvproffs  
#288135 Besökte Admin i tältet och det blev en trevlig pratstund med gott kaffe!. Och jag tycker att det var en trevlig mässa, lagom stor mm.

Avatar Fallback

Re: mellanskog mässa

Brumsten  
#288140 För ordningens skull!
Jag vil inte framstå som någon messerschimdt, men det är en ordningsfråga!
Jag brukar komma först, i varje fall enligt ......n.
Tack än en gång Fredrik för ett trevligt möte.
Och till er andra som inte varit där, åk dit imorgon om ni kan, jätte trevligt att träffa mannen bakom
detta synnerligen intressanta forum.
Från en nyvaken Brumsten, Ha de.

Användarvisningsbild

Re: mellanskog mässa

Fredrik Reuter  
#288210 Hej,
Brumsten, då får du ladda inför Elmia Wood 2016, där har vi ju Jimmie (Kockums 850) som gjort det till en grej att komma först till Skogsforums monter. Upplagt för tävling!
Nu har dag två (sista dagen) startat så alla som ska hit idag är välkomna in i montern, kaffet är färdigt!

Vi har varit runt och tittat på produkter också, flera uppslag med många bilder som jag tänkte skriva om när jag kommer hem igen.

Ha det bra!

Avatar Fallback

Re: mellanskog mässa

mrvimek  
#288217 Tack för en trevlig pratstund och keps :)

   TS
Avatar Fallback

Re: mellanskog mässa

skogshasse  
#288262 tack för en trevlig pratstund och gott kaffe mvh hasse

Avatar Fallback

Re: mellanskog mässa

lfq  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#288478 Fredrik på mässan.
https://www.facebook.com/photo.php?v=70 ... 44&fref=nf

Användarvisningsbild

Re: mellanskog mässa

Huggarn  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#288526 Jag var där jag också! och jag gick förbi montern ett par tre ggr! men jag tänkte att jag har varit lite väl "kontroversiell" här på forumet, så jag tänkte att det är nog bäst att jag går förbi ändå! så man inte får en rak höger av admin! hehe :wink:

Användarvisningsbild

Re: mellanskog mässa

Huggarn  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#288539 jag såg ju för visso att admin var en ganska liten pöjk! så en högersving från hans sida hade varit som att slå en fluga på kinden!! men skit i det! ja tycker att mässan var riktigt bra! å det får du all min eloge för fredrik!

Användarvisningsbild

Re: mellanskog mässa

mghg  
#288585
Admin@skogsforum skrev:Brumsten, då får du ladda inför Elmia Wood 2016, där har vi ju Jimmie (Kockums 850) som gjort det till en grej att komma först till Skogsforums monter. Upplagt för tävling!

Att komma först till Elmia Wood 2016 blir en svår tävling. Antagligen lättare med SkogsElmia 2015 eller Elmia Wood 2017 :wink:

Användarvisningsbild

Re: mellanskog mässa

Fredrik Reuter  
#288586 Hej,
Ja, kolla, jag fastnade på video, kul!
Tack för länken Lfq.
Men Huggarn, du har väl varit med tillräckligt länge för att veta att jag inte är den stridslystne? Sen undrar jag om du rundade rätt monter. 1,86cm och 81kg är måtten på admin, men det är klart, allt är relativt... :wink:

Bra du rättade mig där mghg, 2017 ska det ju vara. Var nog ett önsketänkande från mig, nu blir det ju ett år till.

Jag håller på annars att sammanställa både video och bilder från mässan. Det kommer när jag ordnat med nytt modem efter åska...

Användarvisningsbild

Re: mellanskog mässa

mghg  
#288618
Admin@skogsforum skrev:Bra du rättade mig där mghg, 2017 ska det ju vara. Var nog ett önsketänkande från mig, nu blir det ju ett år till.

Men det är bara drygt nio månader kvar till SkogsElmia 4-6 juni 2015 ...

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).