mån 18 aug 2014, 09:29#287832Hoj!
Vart fundersam när vi inte såg fastighetsbeteckningarna i vår garmin astro 320 och kollade nu på primev2 informationen och det skall finnas..
Någon som vet hur man gör för att se dessa delikata siffror?
Motorsåg och handhållet
Se fastighetsbeteckning Garmin astro 320
TS

mån 18 aug 2014, 17:32#287852Nu har jag förvisso en Oregon 550t med Prime (V1), men menyerna är så vitt jag minns rätt lika mellan Oregon 550t och Astro 320. Så här gör jag i Oregon för att ändra textstorlek:
"Inställningar" => "Karta" =>" Avancerad Kartinställ. Textstorlek, zoomnivå" => "Textstorlek".
Sedan kan du välja storleken på "Kartpunkter", "Användar-waypoints", "Gatumamn" och "Landområde". På alla dessa ställen kan du sedan välja "Ingen", "Liten" "Medium" och "Stor".
Förmodligen har du förmodligen inställningen "Ingen" på någon eller flera av dessa 4 inställningspunkter.
Hoppas du löser det!
/Niklas
"Inställningar" => "Karta" =>" Avancerad Kartinställ. Textstorlek, zoomnivå" => "Textstorlek".
Sedan kan du välja storleken på "Kartpunkter", "Användar-waypoints", "Gatumamn" och "Landområde". På alla dessa ställen kan du sedan välja "Ingen", "Liten" "Medium" och "Stor".
Förmodligen har du förmodligen inställningen "Ingen" på någon eller flera av dessa 4 inställningspunkter.
Hoppas du löser det!
/Niklas
/Niklas
tis 19 aug 2014, 18:50#287910Tack för svar gott folk!!
Testar om 2 veckor ca då älgjakten samt lite röjning står för dörren:)
Testar om 2 veckor ca då älgjakten samt lite röjning står för dörren:)
TS

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar