Mvh. Ulf
Socialt (mer om oss)
Ålder på medlemmar
fre 11 apr 2008, 21:55#26187Ja, grattis Ulf!
Lite sent, men iaf innan dagens utgång!
Lite sent, men iaf innan dagens utgång!
MvH Fredrik (tidigare admin@skogsforum). Rapportera virke i vår nya virkesrapport! Det finns inga dumma frågor! Var med och diskutera skog!
lör 19 apr 2008, 09:48#26960
3 år kvar tills dess att "garantitiden" går ut, så klaga inte,,,,"pojkspoling"!,,,
😈
Huggarn skrev:"Huggarn" är 37 år han se!!(var fasiken tar tiden vägen??
3 år kvar tills dess att "garantitiden" går ut, så klaga inte,,,,"pojkspoling"!,,,
Skogshuggarn
Det är så roligt att leva, för då får en si hur det går.
lör 19 apr 2008, 10:31#26967
Haha...Härligt..Härligt! Pojkspoling var det ett tag sen man fick höra!!
MERA.....MERA!!! Har för mig att farfar nämde nåt om pojkspolig när jag stoppade in stenar i avgasröret på hans mb 300d i slutet på 70 talet! 😈 var väl en sisådär 8-9 år skulle jag tippa!!
Skogshuggarn skrev:Huggarn skrev:"Huggarn" är 37 år han se!!(var fasiken tar tiden vägen??
3 år kvar tills dess att "garantitiden" går ut, så klaga inte,,,,"pojkspoling"!,,,😈
Haha...Härligt..Härligt! Pojkspoling var det ett tag sen man fick höra!!
lör 19 apr 2008, 13:43#26988
Vänta bara!,,,,snart har "bästföredatumet" gått ut även för dig,,,,
Huggarn skrev:Skogshuggarn skrev:Huggarn skrev:"Huggarn" är 37 år han se!!(var fasiken tar tiden vägen??
3 år kvar tills dess att "garantitiden" går ut, så klaga inte,,,,"pojkspoling"!,,,😈
Haha...Härligt..Härligt! Pojkspoling var det ett tag sen man fick höra!!MERA.....MERA!!! Har för mig att farfar nämde nåt om pojkspolig när jag stoppade in stenar i avgasröret på hans mb 300d i slutet på 70 talet! 😈 var väl en sisådär 8-9 år skulle jag tippa!!
Skogshuggarn
lör 19 apr 2008, 14:38#26993
Joo.....de ä väl så!!
men dom säger ju att livet börjar vid 40 så..... kanske beror på att man vet att garantin ändå gått ut,så då kan man lika gärna köra på som tusan!!??
Skogshuggarn skrev:Huggarn skrev:Skogshuggarn skrev:Huggarn skrev:"Huggarn" är 37 år han se!!(var fasiken tar tiden vägen??
Haha...Härligt..Härligt! Pojkspoling var det ett tag sen man fick höra!!MERA.....MERA!!! Har för mig att farfar nämde nåt om pojkspolig när jag stoppade in stenar i avgasröret på hans mb 300d i slutet på 70 talet! 😈 var väl en sisådär 8-9 år skulle jag tippa!!
Joo.....de ä väl så!!
mån 28 apr 2008, 15:33#27749fyller 22 i juli..
tor 01 maj 2008, 19:01#27951Hehe, det är ju rena kindergarten här inne på detta forumet. Här en gamling på 56 bast som var med innan skördare ens var påtänkta..
//Carl
//Carl
Sverige är fantastiskt!

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).