Socialt (mer om oss)

Dagens bild

22241 inlägg 3714489 visningar 305 följer Svara, dela mm...  
Den här tråden har en sammanfattning på första sidan.
Användarvisningsbild

Re: Dagens bild

Erre  
#286319Karlsson_98
Hon är 7 år.
Kul att ni med har hittat er en dansk svensk! En härlig hundras, lagom aktiv för att vara en "små hund", och galet roliga. Väldigt mycket personlighet i varje.

Amatörhuggare 62  
I Dagens förröjning kände man sig liten.

Användarvisningsbild

JensSkoog  
#286328Så röjsågen klarade inte den pyssliga granbusken :lol: :lol:

Användarvisningsbild

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 

Häftigt trähus i Västerbotten

TS
Användarvisningsbild

bodaedet  
#286487Mc i Norge.

Användarvisningsbild

bodaedet  
#286515En bild till

Användarvisningsbild

ananders  
#286587Tillbaks på jobbet efter semestern och börjar med en 14 timmars arbetsdag.

Användarvisningsbild

T Landström  
#286598Dagens bild gick om intet....

En uggla sattes på räcket till balkongen ikväll...men anade misstankar och lyfte när jag tog fram kameran... Detta är nog första gången jag sett en uggla på så nära håll här hemma... :)

rikard_e  
ananders skrev:Tillbaks på jobbet efter semestern och börjar med en 14 timmars arbetsdag.

Bra att man börjar lite lugnt första dagen!

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
ananders skrev:Tillbaks på jobbet efter semestern och börjar med en 14 timmars arbetsdag.

Grannen som tar mitt hö parkerade traktorn vid midnatt. Latmask! :D

axwell  
Mangan skrev:Grannen som tar mitt hö parkerade traktorn vid midnatt. Latmask! :D

Var glad för det, troligen bara pga hänsyn till lättstörda grannar :mrgreen: :wink:

Användarvisningsbild

machonisti  
axwell skrev:
Mangan skrev:Grannen som tar mitt hö parkerade traktorn vid midnatt. Latmask! :D

Var glad för det, troligen bara pga hänsyn till lättstörda grannar :mrgreen: :wink:

Sådana som ska sova... hela natten 😡

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
axwell skrev:

Haha, kanske det. Här är i alla fall en bild på traktorn. :geek:

Användarvisningsbild

JensSkoog  

Tog en sväng til vedbacken. Kom hem från syden i morse, och var i behov av å titta på något annat en shopping och bikinitjejor, ock där hade någon lämnat en tall till mig! Undrar vem. :?:

Rotstocken var 5,5m och ung. 70 cm i dia i roten och 42 i toppen. Blir vel tyvärr ved :cry:

Flax12  
#287300Fin rotstock....om den inte är full med spik förstås :shock: ! Du får skaffa något att såga upp den till plank o brädor. :smile:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).