Öppna kategorin

Skogsforums VM-tips

149 inlägg 56504 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Skogsforums VM-tips

Skogsinvest  
#285440 0-0 efter 45 min och avvaktande spel där Argentina styr. Hoppas på en andra halvlek med mer fart och några mål trots tipset på 0-0.

   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Skogsforums VM-tips

sundelius  
#285441 Tror mitt tips håller

Avatar Fallback

Re: Skogsforums VM-tips

Bm350boxer  
#285442 Mm, inte otroligt.

Avatar Fallback

Re: Skogsforums VM-tips

Skogsinvest  
#285444 2 x 15 min nu och sedan straffsparkar vid oavgjort. Det lag som vågar mest vinner! Tror fortfarande på Holland.

   TS
Avatar Fallback

Re: Skogsforums VM-tips

Skogsinvest  
#285446 Straffläggning! "Holler" tummarna för vackra straffar!

   TS
Användarvisningsbild

Re: Skogsforums VM-tips

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#285447 Argentina vidare efter 4-2 i straffar!
/Niklas

Avatar Fallback

Re: Skogsforums VM-tips

Skogsinvest  
#285448 Då blir det slaget mellan Sydamerika och Europa i finalen! :-)

   TS
Användarvisningsbild

Re: Skogsforums VM-tips

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#285449 Och i bronsmatchen också!
/Niklas

Avatar Fallback

Re: Skogsforums VM-tips

Skogsinvest  
#285456 Visst är det så! I ett VM är det dock endast guldet som räknas för de stora nationerna. Svårt att se att det kommer att bli något större firande i Brasilien vid ett brons. Spontant måste det dock vara bra för både Brasilien och Tyskland att gårdagens match gick till förlängning och straffar.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Skogsforums VM-tips

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#285463 Det är ju ingen nackdel framför allt för Brasilien, då Holland bara har 3 dagar på sig att ladda om batterierna efter strafförlusten. Fast frågan är om Brasilien på endast 4 dagar klarar av att resa sig efter storförlusten mot Tyskland. Det tvivlar jag starkt på.

Sedan hoppas jag att Tyskland slår Argentina, även om jag befarar en backslash för Tyskarna.
/Niklas

Avatar Fallback

Re: Skogsforums VM-tips

Skogsinvest  
#285530 Mycket tyder på att Jonas Eriksson kan få döma finalen av VM enligt argentinsk press! Någon gång ikväll tar FIFA beslutet. Jag tror dock att Webb ligger bra till också men det vore riktigt kul om Sverige får representation i finalen!

   TS
Användarvisningsbild

Re: Skogsforums VM-tips

Fredrik Reuter  
#285533 Hatten av till sundelius. Klockren tippning!

Användarvisningsbild

Re: Skogsforums VM-tips

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#285553
Skogsinvest skrev:Mycket tyder på att Jonas Eriksson kan få döma finalen av VM enligt argentinsk press! Någon gång ikväll tar FIFA beslutet. Jag tror dock att Webb ligger bra till också men det vore riktigt kul om Sverige får representation i finalen!


Det sket sig. :sad:

Det blev italienaren. Nicola Rizzoli.

Användarvisningsbild

Re: Skogsforums VM-tips

sundelius  
#285560 Tack

Avatar Fallback

Re: Skogsforums VM-tips

Skogsinvest  
#285585 Tycker det är många som verkar ha koll på fotboll av tippningen att döma! Nu kommer en ny chans inför kvällens bronsmatch. Jag tippar att Brasilien trots sin längre vila inte orkar resa sig och förlorar med 2-1 mot Holland!

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).