Socialt (mer om oss)

Karpaltunnelsyndrom

17 inlägg 10882 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Karpaltunnelsyndrom

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#261188
hedenfeldt skrev:Eftersom att jag får problemen när jag håller på och de går över efter ett par dars vila så kör jag på ett tag till och skulle det fortgå söker jag läkarhjälp.


Offra några timmar på att arbeta annorlunda eller med andra handen. Motorsågning är lite svårt att byta händer på, men övrigt går ganska bra att lära sig.

Elmia
Avatar Fallback

Re: Karpaltunnelsyndrom

hedenfeldt  
#261189
Mangan skrev:
hedenfeldt skrev:Eftersom att jag får problemen när jag håller på och de går över efter ett par dars vila så kör jag på ett tag till och skulle det fortgå söker jag läkarhjälp.


Offra några timmar på att arbeta annorlunda eller med andra handen. Motorsågning är lite svårt att byta händer på, men övrigt går ganska bra att lära sig.


Tack Mangan,

Man behöver få höra sånt ibland. Ser mig som nybörjare vad det gäller skogsarbete och man lär så länge man lever! \:D/

Men fy tusan vad det är trevligt och givande att få vara i skogen och trötta ut sig...

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).