Skogsarbete

Har någon fått jobb här.

9 inlägg 5034 visningar 5 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Har någon fått jobb här.

sködarförare  
#67362 Trotts ett antal annonser så har jag aldrig fått något svar här inne.
Vilka erfarenheter har ni.



   TS
Avatar Fallback

Re: Har någon fått jobb här.

dexter  
#67368 ja har vart väldigt nära på ett jobb "här i från" men jobbet gick till en annan. ska vi prata erfaranhet så har jag erfarenhet av nästan alla storlekar av JD och mindre gremo. skotning av slutavverking, risköra, flistugg, och skota gallring.
men inte får man nå jobb för de..

Användarvisningsbild

Re: Har någon fått jobb här.

svempus  
#67813 har ett jobb på g från denna sida....

Avatar Fallback

Re: Har någon fått jobb här.

tallen100  
#241225 Hittade tråden å tänkte lyfta den, kan vara intressant om någon vill skriva.

Avatar Fallback

Re: Har någon fått jobb här.

jan larsson  
#241235 annons bara i 5 dagar. så inga uppdrag härifrån än. men det blev bra fart på hemsidan. http://www.bjelkaredkol.n.nu/
det är viktigt att tala om att man finns och vad man gör, kan eller vill.
för syns man inte så finns man inte.

Avatar Fallback

Re: Har någon fått jobb här.

harvesterhead  
#242473 Har fått ett jobb här för ett par år sedan och ett flertal intressanta erbjudanden..

Användarvisningsbild

Re: Har någon fått jobb här.

anersimyra  
#242530 Jag sökte huggare med minst ABC, minst 7 år i yrket till stockholmstrakten, den ende som hörde av sig var en galen lögnare :surp: :lol: :lol:

Avatar Fallback

Re: Har någon fått jobb här.

skogstok88  
#246674 Jag fick ett jobb 2011 via detta forum men tyvärr arbetslös igen, skogsbruket i södra Sverige är ju ändå i botten

Avatar Fallback

Re: Har någon fått jobb här.

Enstaberga  
#246786 Jag köpte en bil av en kille som är här på forumet, å fy fan så mycket jobb jag haft med den bilen.. :wink:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).