Socialt (mer om oss)

Vad var det senaste ni köpte??

11842 inlägg 2829162 visningar 400 följer Svara, dela mm...  

Re: Vad var det senaste ni köpte??

Blivande snickare  
#234971En hammarhållare för att ha yxan smidigt i bältet. Rekomenderas för er som har yxan mellan bältet å kroppen! Fick tipset i "vad är bra å ha i huggarbälte" av , ren succe!! :grin: 8)

Å igår så passade jag på å köpa nu hjälm när man fick den med "inredning" å allt för 39 euro 8)

sveakatten  
#234974Kedjeslip + Luftavfuktare

Användarvisningsbild

JensSkoog  
sveakatten skrev:Kedjeslip + Luftavfuktare

Vad typ kedslip blev det?

sveakatten  

Hema  
Blivande snickare skrev:En hammarhållare för att ha yxan smidigt i bältet. Rekomenderas för er som har yxan mellan bältet å kroppen! Fick tipset i "vad är bra å ha i huggarbälte" av , ren succe!! :grin: 8)

Å igår så passade jag på å köpa nu hjälm när man fick den med "inredning" å allt för 39 euro 8)

Du bjussar väl på bild? ;)
(huggarbältet)

Blivande snickare  
#234996Jovisst då :grin:
Telefon kvalite på bilden men det viktigaste syns 8)

Scoutman  
#235008Duvbulvaner, vapenremmar, hundförarväst, varselhalsdukar. Allt från biltema!

Hema  
Blivande snickare skrev:Jovisst då :grin:

Den där vart ju mycket bättre än jag trodde. Får försöka få fatt i en sådan! (inte sett just den typen innan) Tack för bilden :)

Snowblow06  
#235295En sparsamt begagnad Bigab container på 15 kubik till växlarvagnen, så nu får man med ännu större vedlass vid leverans :grin:

Blivande snickare  
Hema skrev:
Blivande snickare skrev:Jovisst då :grin:

Den där vart ju mycket bättre än jag trodde. Får försöka få fatt i en sådan! (inte sett just den typen innan) Tack för bilden :)

Varsågod :grin:
Finns nog i nästan alla järnaffärer :-bd

Hema  
#235554Jag vart runt på flera ställen, fanns en rad olika, men inte den du hade fått fatt i.
Det blev en sådan här ist. 54:- på Verktygsboden.
Bild

Låsremmen har jag tagit bort (då den var för kort för yxan)
Färdiga resultatet:
Bild

Samt så blev det en fasväxlingsadapter (två kontakter varav ena med fasväxlare) + kabel och slutligen en minipiasavakvast för att hålla skorna rena från smuts och kommande snö.

Blivande snickare  
#235725Jo den där varianten tittade jag åxå på men den var dyrare och med min fiskars så skulle det ha blivit betydligt bökigare åxå då den har en "rotsvällning" i ändan :lol:
Men med din yxa sir det riktigt bra ut :)

Hema  
#235742Jula har ju utförsäljning av deras Wetterlingsprodukter, så jag kunde inte låta bli o kan man ha för många yxor? :)

Blivande snickare  
Hema skrev:Jula har ju utförsäljning av deras Wetterlingsprodukter, så jag kunde inte låta bli o kan man ha för många yxor? :)

Ja lite rabatt är alltid kul! 8)

:lol:

Användarvisningsbild

totte  
#235802För många yxor har man när man inte längre kan gå in i uthuset, eller var man nu har dom, utan att få skärsår lite överallt. Fast det kan ju förstås vara för litet uthus också.

Annons:
Svenska skogsplantor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).