Före och efter jobbet

Vad ska man önska sig i 18:års present?

23 inlägg 11803 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Vad ska man önska sig i 18:års present?

Maltesson  
#23161 Hej!
Jag fyller 18 på fredag, och har ännu inte kommit på vad jag önskar mig i födelsedags present :!:
Så nu gör jag ett sista tappert försök i att få hjälp med detta genom att vända mig till alla er där ute; vad fick ni när ni fyllde 18, vad ångrar ni såhär i efterhand att ni inte önskade er?

Tacksam för snabba svar, det är som sagt inte lång tid kvar !



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Vad ska man önska sig i 18:års present?

Robin  
#23184
Maltesson skrev:Hej!
Jag fyller 18 på fredag, och har ännu inte kommit på vad jag önskar mig i födelsedags present :!:
Så nu gör jag ett sista tappert försök i att få hjälp med detta genom att vända mig till alla er där ute; vad fick ni när ni fyllde 18, vad ångrar ni såhär i efterhand att ni inte önskade er?

Tacksam för snabba svar, det är som sagt inte lång tid kvar !

Fick körkort en vecka efter. :)
Nåt till bilen kanske om du har nån?

Avatar Fallback
Lantisen  
#23187 Jag fick en hund, det var nog den absolut bästa present jag fått, så mycket glädje och sällskap

Avatar Fallback
Maltesson  
#23190 Nej jag har inte nån bil än tyvärr, annars hade det ju varit perfekt.

Och hade jag bara bott hemma i veckorna så hade jag nog haft tid med en hund, men jag bor på internat, så det är tyvärr inte heller nåt som passar så bra.

Men tack ändå för tipsen, de e kul att någon bryr sig, även när det gäller mindre viktiga saker =)

   TS
Avatar Fallback
Ponsse Ergo  
#23191 Gartis bränsle i ett år :D

Avatar Fallback
Maltesson  
#23192
Ponsse Ergo skrev:Gartis bränsle i ett år :D


haha, ja de hade vatt nåt de!

   TS
Användarvisningsbild
Thunborg  
#23205 Jag såg att du går du på skogsskola :shock: När jag gick på skola önskade jag mig en skotare 8) Fick aldrig nån :cry:

Avatar Fallback
Maltesson  
#23206 jasså de fick du inte? mycke märkligt...haha

   TS
Avatar Fallback
Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#23234 Minns inte vad jag fick, men nu vet jag att jag har saknat en liten röd traktor i alla år. Så här 20 år senare har jag äntligen köpt en. 8)

Avatar Fallback
M_M  
#23236
Mangan skrev:Minns inte vad jag fick, men nu vet jag att jag har saknat en liten röd traktor i alla år. Så här 20 år senare har jag äntligen köpt en. 8)


Det bara måste ju vara en MF 35:a.... :wink:

Avatar Fallback
Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#23242
Bild


Givet!

Avatar Fallback
Bucketman  
#23249 En motorsåg kanske... o har du en så skadar det nog inte med en till. Kan aldrig ha för många roliga maskiner. :D

Avatar Fallback
Maltesson  
#23260
Mangan skrev:Minns inte vad jag fick, men nu vet jag att jag har saknat en liten röd traktor i alla år. Så här 20 år senare har jag äntligen köpt en. 8)


ja en gammal traktor har jag osså viljat ha i ett par år nu, men det är ju dyra maskiner, och har man inte speciellt täta föräldrar så är det nog ingenting att hoppas på tyvärr.

   TS
Avatar Fallback
Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#23261 Traktorn på bilden kostade 12.000:- inklusive moms.

Avatar Fallback
Maltesson  
#23263 jasså inte mer? ja tycker att de brukar va ett jäkla pris på gamla traktorer annars

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).