Hydrema 604
346xpg,254xpg,242xpg
Swoooosh!.. What was that? ....That was your life, mate....
Oh. That was quick.... Do I get another one? ...Sorry, mate, that was it... (Basil Fawlty)
bengt.a skrev:Är helnöjd med min Hilux som var ny om julen,tror dessa är flera snäpp bättre än Nissan.
Har 2,5 motorn som enligt papperen har samma vrid som 3,0.
rokon skrev:Jag tror jag skulle bli nöjd med en sån här gillar tomgången och utseendet, men klarar mig även utan.
International Harvester S-120 4x4 -57
Willeryr skrev:I val mellan en L200 från omkring 1999 och king cab från 2004, vad har man för för och nackdelar på respektive?
Tanken är att bilen ska vara en billig men bra ersättningsbil till ordinarie arbetsbil (timmerhus, bygg och skogsarbete).
Tittade, och fastnade, på Cheva s10 och Colorado med 4wd. (Lägre skatt o bättre komfort än japanerna?) Men blev avrådd dessa från en bekant som jobbar som besiktningsman... fyller många boxar annars!
Bränsleförbrukning är trevligt om den ligger under 1,3L/mil och pris kring lägst 20000kr & högst 40-50000kr
bgl skrev:Det här är en lång tråd som många tyckt mycket i.
Som alltid vid köp av beg bilar som kan ha jobbat hårt så är det det enskilda fordonets skick som avgör.
Alltid viktigt att kontrollera under bilen, inte bara diverse spår av markkontakt och rost utan även bromsar och hjulupphängning. Helrenovering av bromsar på en pickup kan kosta många 10000-tals kronor. Varning för äldre Ford med framhjulsupphängning som knappt går att renovera för mindre pengar än bilen är värd.