Efterlyst - Stulet
Efterlyses
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in tor 13 dec 2012, 10:22#198957Jag brukar surfa runt en del på skogsforum, läsa forumtrådar och blogginlägg och därför undrar vart "masterchief" har tagit vägen?
han var ju en av många flitiga bloggare men jag har inte sett något spår av honom här på väldigt länge?
TS
tor 13 dec 2012, 11:58#198962Du kanske har missat den här tråden? 
viewtopic.php?f=109&t=14915

viewtopic.php?f=109&t=14915
Självvald väg i egen skog
tor 13 dec 2012, 14:50#198969Är här....
Haft fullt upp med livet, såsom skillsmässa(smutsig), lågkonjunktur samt en cancersjuk mor.
Jaja står upp än sålänge
Haft fullt upp med livet, såsom skillsmässa(smutsig), lågkonjunktur samt en cancersjuk mor.
Jaja står upp än sålänge
tor 13 dec 2012, 17:21#198984
Heja, kul att höra från dig igen!
Man han ju nästan börja tro att du inte skulle komma tillbax!
Välkommen åter
masterchief skrev:Är här....
Jaja står upp än sålänge
Heja, kul att höra från dig igen!
Man han ju nästan börja tro att du inte skulle komma tillbax!
Välkommen åter
Det är så skönt att inte göra någonting... och få vila ut efteråt!
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow
tor 13 dec 2012, 18:17#198994Återkom när lust infaller, vi är ju här frivilligt.
Caterpillar 312B/Moretens/Kesla40LFe/Wood-Mizer LT15/Chevrolet/New Holland T5030 Ford 7610/Patruuna/Fransgård/Polaris/Stihl/Palax/Kemppi. Ha alltid en pulversläckare i närheten.
tor 13 dec 2012, 20:48#199017Hej Masterchief, tråkigt att du skulle få en sådan olycklig avslutning på året.
Sådant här kan ju verkligen ta musten ur en.
Nu håller vi tummarna för att det vänder. 🙏
Sådant här kan ju verkligen ta musten ur en.
Nu håller vi tummarna för att det vänder. 🙏

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).