Skördare

TX minispakar - funktioner?

7 inlägg 4899 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

TX minispakar - funktioner?

Jimmy Jonasson  
#193432 Har kört EcoLog nu några veckor och tycker dom minispakarna fungerar riktigt bra. Hur är Komatsus undrar jag? På EcoLogen är det 5 knappar på varje spak (förutom utskjut och aggragat öppna/stäng såklart) . Mellersta knappen på vänstra spaken är sågen och mellersta på högra är automatiken. Sen kan man välja vilka funktioner man vill ha på resterande. Höger vippa är sekvensstyrning.

Hur ser det ut på TX? Kan man ställa in som man vill, som med tangentfilerna på EcoLogen? Man vill ju ha förutom sekvesstyrning mata fram/back, tilt ner, modul minus, pulsöppning.. Trädval?



   TS
Avatar Fallback

Re: TX minispakar - funktioner?

skogare  
#193440 ja det går att ställa in som man vill. kör en 911.5

Användarvisningsbild

Re: TX minispakar - funktioner?

skogsjan695xl  
#193447 Man kan ställa in hur man vill. Enda som inte går att ändra är trädslut/tiltupp/flerträd. Har för mig att det inte går. Annars kan du ändra alla knappar, även på paletterna. Jag kör en TX.

Användarvisningsbild

Re: TX minispakar - funktioner?

Jimmy Jonasson  
#193456 Nån som kan lägga upp bilder?

   TS
Avatar Fallback

Re: TX minispakar - funktioner?

skogare  
#193459 bilder på vad ?

Användarvisningsbild

Re: TX minispakar - funktioner?

Jimmy Jonasson  
#193461 Paletterna och spakarna :)

   TS
Avatar Fallback

Re: TX minispakar - funktioner?

zeaflower  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#193579 Du kan välja hur du vill ha de helt och hållet. Tror det finns en tråd om 911 eller 931 där knappsatserna har diskuterats en hel del!

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).