Socialt (mer om oss)

Var är Masterchief?

55 inlägg 27597 visningar 18 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Var är Masterchief?

pasvik  
#192328 Hei Masterchief

Ikke lett og ta vanskelige valg, du har tatt ditt valg og det står det respekt av. Jeg håper du får en fin framtid og at du lykkes med det du vil drive med i framtiden. Det viktig og ta vare på seg selv. Så håper jeg at du ikke forlater oss her på forumet.

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Var är Masterchief?

Kjell S - II edition  
#192329 Kjell S den förste.... försökte tillsammans med adm. logga in efter databyte. Inga förslag hjälpte och tyvärr var det bara Skogsforums sida som krånglade. Efter ett otal försök att komma in igen - gav jag upp - därav den nya, förhoppningsfullt bättre jag själv.. :)

Avatar Fallback

Re: Var är Masterchief?

blixxxt  
#192343
Kjell S - II edition skrev:Kjell S den förste.... försökte tillsammans med adm. logga in efter databyte. Inga förslag hjälpte och tyvärr var det bara Skogsforums sida som krånglade. Efter ett otal försök att komma in igen - gav jag upp - därav den nya, förhoppningsfullt bättre jag själv.. :)


Hoppas denna versionen har lika bra historier att bjuda på :grin:

Användarvisningsbild

Re: Var är Masterchief?

Skogshuggarninorr35  
#192347
blixxxt skrev:
Kjell S - II edition skrev:Kjell S den förste.... försökte tillsammans med adm. logga in efter databyte. Inga förslag hjälpte och tyvärr var det bara Skogsforums sida som krånglade. Efter ett otal försök att komma in igen - gav jag upp - därav den nya, förhoppningsfullt bättre jag själv.. :)


Hoppas denna versionen har lika bra historier att bjuda på :grin:



Hoppas jag också på och många andra inlägg :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Var är Masterchief?

ryared  
#192360 Tycker väl rent allmänt att det är mindre tryck och diskussioner på trådarna senaste halvåret och att många medlemmar inte är lika aktiva längre tyvärr.

Avatar Fallback

Re: Var är Masterchief?

Naders  
#192361 Ni ska se att det tar fart igen nu när vintern väntar runt hörnet och skogshuggarsäsongen tar fart....
Åtminstone för egen del är det så.
Måste bara röja lite först ;)

Avatar Fallback

Re: Var är Masterchief?

Hugin  
#192370 Håller med om att forumet urvattnats betydligt under senare tid.

Är också överens med trådskaparen och alla andra frågande om att vi saknar Masterchief (kanske bortfallet är en orsak till det förstnämnda?)!

- Förstår av inläggen att han (du) är i ett brytningsskede (kanske både verksamhetsmässigt, humant och kanske socialt?) och vill med detta stödja önskan till att du återupptar aktiviteten på forumet.

Tydligt är att vi är många (alias, spridda i landet, utan direkt personkännedom), som uppfattar att vi är kamrater (kanske i cybervärlden - men vad då?) som gillar det utbyte du stått för i dina inlägg och blogg.

Även om livet och verksamheten håller på att ta en ny riktning, så vill vi gärna att du återkommer och ger oss dina kloka funderingar om detta!

Avatar Fallback

Re: Var är Masterchief?

zeetorg  
#192373 Väl talat Hugin! Jag instämmer nog i det mesta du skrev ovan.

Visst känns det nästan som att man "lär känna" en del folk här som man följer, och hoppas att det går extra bra för dom.

Avatar Fallback

Re: Var är Masterchief?

D Brown  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#192441 Då inväntas livstecken från kalhygge, helst bloggledes.......earth calling! :wink:
Senast redigerad av D Brown lör 03 nov 2012, 12:34, redigerad totalt 1 gång.

Avatar Fallback

Re: Var är Masterchief?

mashun02  
#192447 Skogsforum brukar vara som bäst när nordanvinden viner och drivorna växer.
Som skogsforumknarkare blir det som trevligast då

Men håller med om att karaktären och ryggraden i forumet består i dessa fantastiska bloggare och alla roliga debatter.
Sitter säkert två till tre timmar dagligen på forumet.
Borde nog säkert använda fler av dem med verktyg eller röjsåg i handen.
Men men.
Hoppas masterchief snart har lusten tillbaka.

Användarvisningsbild

Re: Var är Masterchief?

totte  
#192458
D Brown skrev:Då inväntas livstecken från kalhygge, helst bloggledes.......earth calling! :wink:


Kalhygge hinner inte med, han pluggar.

Användarvisningsbild

Re: Var är Masterchief?

Thunborg  
#192515 Men totte :ugeek: då borde ju han ha all tid i världen :wink: :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Var är Masterchief?

JD 2006  
#192521
Naders skrev:Ni ska se att det tar fart igen nu när vintern väntar runt hörnet och skogshuggarsäsongen tar fart....
Åtminstone för egen del är det så.
Måste bara röja lite först ;)



Tror du har en bra poäng i det....nu har de börjat med denna "fantastiska" SNÖ :???:
så nu kommer väl en del folk in i maskiner m.m. för ytterligare en hård vinter.

För övrigt med lite förankring till tråden en kanske extra hård vinter, med priser osv.

Hoppas allt går fint med framtida projekt masterchief :smile: Lycka till :-bd

Användarvisningsbild

Re: Var är Masterchief?

kalhygge  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#192972
totte skrev:
D Brown skrev:Då inväntas livstecken från kalhygge, helst bloggledes.......earth calling! :wink:


Kalhygge hinner inte med, han pluggar.



Mitt i prick Totte!!

Trot eller ej, men studierna tar en ansenlig mängd energi..
Kanske ett I-landsproblem men så äre.

Jag har kollat förbi här ibland, men forumet har enligt mej delvis blivit ointressant, bla en del troll som stört friden, men även en bransch som inte verkar uppskatta att entreprenörer kan kommunicera & utbyta erfarenheter - inget som drabbat mej vad jag vet, men andra!

Har även verkat som att vissa troll använt forumet som ren vilseledande marknadsföring riktat till "vanligt folk", något som jag kraftigt ogillar.
Svårt att avgöra kanske, men ibland har det verkat så i mina ögon.

Jag uppskattade verkligen den kunskaps/erfarenhetsbank som fanns/finns här, men det är ju bra om allt kommer fram på ett konstruktivt sätt, och inte vinklas för mycket.

Får väl se om man bloggar nått mer, det var mest som en dagbok över händelser i entreprenörsverkligheten, som just nu är lite skev..

Hoppas att Masterchief får till en bra lösning, om han nu har råkat ut för problem, och visst saknar man bloggandet från bla honom, Thunborg mfl.

Avatar Fallback

Re: Var är Masterchief?

Blivande snickare  
#193014
Vedmaskin skrev:
skogsjan695xl skrev:Jag tycket det är fler som man saknar här på forumet, exempel thunborg kalhygge m.m


Snickarn har inte synts till på länge.


Jodå ja lever 8)
Har precis som chifen haft en hel del annat att fundera på.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).