Skogsarbete

Entreprenör för dikesrensning i södra Dalarna ?

4 inlägg 2873 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Entreprenör för dikesrensning i södra Dalarna ?

Skogsmästarn  
#17182 Hejsan!

Jag söker en entreprenör i mitt hemområde i södra dalarna (Ludvika-Fagersta), som har en lämplig maskin för dikesrening, har någon nåt tips ?

Det skall utföras enligt Skogsstyrelsens normer, alltså ned till dikets original-djup och så vill jag att det ska vara en anpassad maskin så att jag ej behöver hugga ner onödigt mycket längs diket.

Mvh
Johan



   TS
Användarvisningsbild

Re: Entreprenör för dikesrensning i södra Dalarna ?

Skogshuggarn  
#17205
Skogsmästarn skrev:Hejsan!

Jag söker en entreprenör i mitt hemområde i södra dalarna (Ludvika-Fagersta), som har en lämplig maskin för dikesrening, har någon nåt tips ?

Det skall utföras enligt Skogsstyrelsens normer, alltså ned till dikets original-djup och så vill jag att det ska vara en anpassad maskin så att jag ej behöver hugga ner onödigt mycket längs diket.

Mvh
Johan


Inlägget är flyttat hit till "Arbetsförmedling"

Mvh

Avatar Fallback
Skogsmästarn  
#19827 Hej igen!

-Är det verkligen ingen som har nåt tips !?

/Johan

   TS
Avatar Fallback

Re: Entreprenör för dikesrensning i södra Dalarna ?

GallringsExperten  
#50554 Hur har det gått för dig. Hittat någon, vi har precis satt igång ordentligt med samma slags arbete här omkring.
Hur mycket arbete handlar det om? Vi gräver med en sex tons maskin i gallring 'bandvagns bredd' 2m och en volvo 160 på hyggen.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).