Efterlyst - Stulet

GPS spårningsutrustning

6 inlägg 33482 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

GPS spårningsutrustning

ÅsaNisse  
#143351 Är det nägon som har rekommendation på vilken GPS man ska köpa för att hålla koll på sina stöldbegärliga maskiner? Det finns ju så många olika "trackers" med olika strömförsörjning, standbytider kart och larmfunktiloner. Jag vill ha enklaste billigaste pryl som kan lämna besked om var den finns när jag vill veta det.



   TS
Användarvisningsbild

Re: GPS spårningsutrustning

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#143692 Vet att Garmin har en tracker.

Tyvärr är ju GPS-signalen otrevligt lätt störa ut och dessa störsändare är ganska billiga i inköp. Den händiga kan t.o.m. lätt bygga sig en störsändare. :???:

Vore jag en tjuv och skulle stjäla en fyrhjuling eller liknande, skulle jag definitivt satsa på en lite störsändare för att få lite arbetsro. 😡
/Niklas

Användarvisningsbild

Re: GPS spårningsutrustning

Zixten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#143777 Tror att jag sett GPS spårsändare i annonser från Hylte Lantmän, sen om dom är bra eller priset rätt vet jag inte...


http://www.hylte-lantman.com/shop/

Användarvisningsbild

Re: GPS spårningsutrustning

Johan C  
#143789 Garmin GTU10!

Avatar Fallback

Re: GPS spårningsutrustning

ÅsaNisse  
#144037 Tja vill man byta batteri varje månad så kan den vara ok.

   TS
Avatar Fallback

Re: GPS spårningsutrustning

fridens  
#161209 Trygghetscentrum levererar nu en mycket avancerad GPS lösning.


En GSM/GPS enhet installeras i dina maskiner för att insamla operativ information.
Du har åtkomst till informationen med din Internet uppkoppling, eller via din mobiltelefon.
Automatisk medlem i riksnätverket SMS Crime Alert.
Du har realtidspositionering av alla dina fordon på webb karta eller direkt i mobilen.

http://www.trygghetscentrum.se/bevaka-d ... -sweden-ab

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).