Bioenergi

Vedförsäljning till Danmark mfl?

6 inlägg 4892 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Vedförsäljning till Danmark mfl?

Alm  
#135385 Tjena, vet inte om min andra tråd togs bort eller inte kom fram? Om den togs bort, bryter jag mot några regler eller?

Jag undrar om någon vet något danskt företag som importerar ved i småsäck typ 40-60l och hur man kontaktar dom. Undrar även hur man gör när man lägger anbud hos t. ex. OK, 7-eleven och liknande kedjor som säljer ved. Skicka gärna kontaktinformation i PM...
En granne här säljer ved till Danmark och England på pall, men det är inte så intressant för oss i dagsläget, då vill vi hellre syssla med säckar.

Tack på förhand,
Alm

Ändring: Vi finns i Blekinge med omnejd.



   TS
Avatar Fallback

Re: Vedförsäljning

Nolltax AB  
#135429 Ponera avtal jag hade med OK, 7-eleven å liknande.
-Så här i detalj bör Du göra för att lägga ett lägre anbud än mitt avtal....
Å skicka kontaktinfo i PM... Visst... Vad eljest önskas på räkmackan?

Avatar Fallback

Re: Vedförsäljning

Nolltax AB  
#135432 -Jag jordens affärside fått!
-Helt rätt! Vadi består affärsiden uti?
-Vi ska nasa statspapper! Envar gång staten gungar så är statspapper lösningen. Stor peng måste finnas där!
-Ok! Tanken helt rätt är! Vi säljer statspapper å håvar in multum!

-Eh, hur säljer vi ett statspapper? Nasa frimärken känns ju lite off....

Avatar Fallback

Re: Vedförsäljning

Alm  
#135461 Tack för dina produktiva svar, med kontaktinformation menar jag inte OK och Seven-eleven utan någon som kan hjälpa mig. Men antar att resten av svaren kommer bli likadana, tackar för detta Nolltax AB. Det är tydligen förbjudet vart man vänder sig med anbud på saker och ting...?

   TS
Avatar Fallback

Re: Vedförsäljning

Nolltax AB  
#135590 Läs gärna på kring ämnet anbud....

Användarvisningsbild

Re: Vedförsäljning

Camwood  
#136568
Alm skrev:Tjena, vet inte om min andra tråd togs bort eller inte kom fram? Om den togs bort, bryter jag mot några regler eller?

Jag undrar om någon vet något danskt företag som importerar ved i småsäck typ 40-60l och hur man kontaktar dom. Undrar även hur man gör när man lägger anbud hos t. ex. OK, 7-eleven och liknande kedjor som säljer ved. Skicka gärna kontaktinformation i PM...
En granne här säljer ved till Danmark och England på pall, men det är inte så intressant för oss i dagsläget, då vill vi hellre syssla med säckar.

Tack på förhand,
Alm

Ändring: Vi finns i Blekinge med omnejd.

Hej Alm !
Föklara mer om din affärside´att sälja ved i småsäckar till stora kunder :ugeek:
Ska du tillverka veden i egen regi eller ska du köpa och förmedla veden :ugeek: :?:
Om du ska fixa veden på egen hand vad har du för maskiner :?:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).