ons 15 jun 2011, 20:47#131465Undrar om någon är intresserad av hyra mindre maskiner i Göteborgsområdet alternativt i Småland.
Exempel på maskiner är ATV med griplastarvagn, ATV med vajervagn, Alstor, Usewood, Kranman Bison 6000.
Maskinerna ska enkelt kunna transporteras på släp efter bilen.
Tacksam för svar
Andreas
Små skogsmaskiner och övriga maskiner
Uthyrning av små skogsmaskiner
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in TS

mån 05 dec 2011, 13:48#149164Tjenare !
Det är helt klart intressant.
Prisuppgift tack!
maila till flugfeskaren@hotmail.com
Det är helt klart intressant.
Prisuppgift tack!
maila till flugfeskaren@hotmail.com
Re: Uthyrning av små skogsmaskiner
tis 06 dec 2011, 21:26#149472Intressant för min del också. Bor i Örby i Marks kommun.
- alla träd är möjliga -
tor 12 jan 2012, 21:54#154807Hej, jag är på jakt efter mindre maskin, helst lite tyngre ATV, att dra ut mindre stormfälle, skogen finns i Alingsåstrakten, själv bor jag i Partille utanför GBG. Skall göras omgående. Har släde mm behöver endast 4-hjulsdrivet.
Vill helst hyra & göra det själv.
//P.
(Gamla guldkalven för omodern att bylta runt med i allt för backig terräng...)
Vill helst hyra & göra det själv.
//P.
(Gamla guldkalven för omodern att bylta runt med i allt för backig terräng...)
sön 26 maj 2019, 23:02#568101Hej,
bumpar den här tråden då jag har behov av att hyra en en liten skördare typ Usewood. Någon som vet om det finns någon att hyra runt Göteborg eller Orus?
Hälsningar
Georg
bumpar den här tråden då jag har behov av att hyra en en liten skördare typ Usewood. Någon som vet om det finns någon att hyra runt Göteborg eller Orus?
Hälsningar
Georg
<

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).