Skogsmässor

Nolia 2011!!

106 inlägg 47574 visningar 14 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

kalhygge  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#129659 jepp, Fre - Lör å vi besöker Umeå Fredag natt...

Elmia
Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

totte  
#129667 Kommer tydligen massor med forumfolk, vi måste hitta på en samlingspunkt, finns ju inte nån skogsforum-monter. Mässkatalogen har inte kommit än verkar det som, så vi får väl återkomma till den frågan, när man har en karta över området.

Avatar Fallback

Re: Nolia 2011!!

JD 2006  
#129671
totte skrev:Kommer tydligen massor med forumfolk, vi måste hitta på en samlingspunkt, finns ju inte nån skogsforum-monter. Mässkatalogen har inte kommit än verkar det som, så vi får väl återkomma till den frågan, när man har en karta över området.


Ja varför inte.....borde gå att ordna.

Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

SkogsGotte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#129699 http://www.nolia.se/skogs/press/skogsno ... 20hela.pdf

här finns en översiktsskiss

Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

Skogshuggarninorr35  
#129700 Det är ju bara att bestämma en plats t ex någon av korsningarna vid svea skog, holmen eller t ex cranab vid t ex klockan 12 på fredagen?
Eller kom med förslag :smile:

Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

huggarn82  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#129703 på fredagen åker jag dit med drängar kollegor via en buss som Mikab i Långsele (JD:s servicelämnare) ska arragnera

Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

totte  
#129719
Skogshuggarninorr35 skrev:Det är ju bara att bestämma en plats t ex någon av korsningarna vid svea skog, holmen eller t ex cranab vid t ex klockan 12 på fredagen?
Eller kom med förslag :smile:


Korsningen vid Holmen låter bra, ligger ett matställe precis invid. Och det är ju nära och bra till maskinvisningarna därifrån. Låt säga kl 12 och kl 15 och annars när helst det passar. Om man ser några ohängda typer som dräller runt där och ser frågande ut så kan man ju utgå från att det är forumister :mrgreen: Alla som äger en Skogsforum-keps har förstås den på sig!

Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

Skogshuggarninorr35  
#129726 Bra då är vi i majoritet än så länge :mrgreen:
Kl 12 och 15 vid holmens korsning 8)

Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

SkogsGotte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#129728 Passar bra det! vi synes där

Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

huggarn82  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#129729 då säger vi så =)

Avatar Fallback

Re: Nolia 2011!!

JD 2006  
#129735 Javisst låter fint :-bd

Avatar Fallback

Re: Nolia 2011!!

Olav  
#129951 Troligen kommer jag dit, men vilken dag vet jag inte ännu.... =)

Användarvisningsbild

Re: Nolia 2011!!

trilla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#129958 Jag kanske varit ouppmärksam men finns det skogsforumskepsar? Jag lär också drälla in på nolia nån av dagarna om jag bara får någon att sponsra mig med en fribiljett.

Avatar Fallback

Re: Nolia 2011!!

JD 2006  
#129963
trilla skrev:Jag kanske varit ouppmärksam men finns det skogsforumskepsar? Jag lär också drälla in på nolia nån av dagarna om jag bara får någon att sponsra mig med en fribiljett.



Jag säger detsamma.....var finns det kepsar?

Hade ju varit praktiskt med en sån på nolia ifall man hade en.

Avatar Fallback

Re: Nolia 2011!!

mrlynx  
#130035 Jag jobbar på fredagen så det blir ett besök på lördagen.
Sen får jag tipsa om att det är dans till Svänzons på gräsmyr loge på fredagkvällen.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).