Socialt (mer om oss)

thailandsresa

16 inlägg 5892 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

thailandsresa

halvproffs  
#117787 Hej pa er alla skogstokar! Ar pa semester har och klimatet ar val sadar :grin: . 27 i vattnet 30 i luften och iskall ol sa samre har man val haft det :roll: Ska ga ner till stranden nu visa dom den ljusa vikinghyn som borjar andra farg lite :shock: Hade bra!



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: thailandsresa

Kse  
#117791 Vore inte helt fel att få ta en Thailandsresa mitt i vintern, var är ni någonstans?

Här uppe i norden har det inte hänt så mycket, Sveriges gränser står kvar melodifestivalen är i full gång och aliansen sitter fortfarande vid makten :grin:

Avatar Fallback

Re: thailandsresa

foton  
#117930 Låter väll skönt, då har du fixat 10 ton koldioxid utsläpp.

Användarvisningsbild

Re: thailandsresa

Kse  
#117949
foton skrev:Låter väll skönt, då har du fixat 10 ton koldioxid utsläpp.

Jo jag är oxå lite avundsjuk på halvprofs. :wink:

Avatar Fallback

Re: thailandsresa

MNskog  
#117959
foton skrev:Låter väll skönt, då har du fixat 10 ton koldioxid utsläpp.


Bortsett från avundsjukan :lol: Är det en intessant vinkling.

10 ton co2 motsvarar väl drygt 8000 mil i en miljöbil !
Det är väl ingen skatt på flygfotogen(om det inte införts på senare år).

Märkligt att Wetterstand & CO inte nämner ett dugg om det. När det gäller bilarnas utsläpp är det ett jävla liv och skatten måste höjas hela tiden.
Kan det vara så enkelt att de själva flyger mycket och kör lite bil.

Avatar Fallback

Re: thailandsresa

Famag  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#118028 Dom åker taxi dom, på statens bekostnad till Arlanda

Användarvisningsbild

Re: thailandsresa

halvproffs  
#118106 Vi ar i Phuket, Allamanda. Western hotellkedja som skryter med att dom ar varldens storsta! ett enormt hotellomrade har och jag vill garna ha det lite intimare an det har komplexet.Har skulle man haft kompassen med sig :shock: Men resten ar jattebra. Laste i aftonbladet att snostorm var pa vag in i soder. Kommer kanske med nagot utforligare nar jag kommit hem. Hade bra!

   TS
Användarvisningsbild

Re: thailandsresa

totte  
#118149 Bada på du, din osolidariska fosterlandsförrädare! :wink: :D Vi klafsar så gärna kring i snön här hemma och förnöjer oss åt hur bra du har det. 8)

Användarvisningsbild

Re: thailandsresa

halvproffs  
#123094 Här kommer det några bilder från förrädaren :grin: Dom är sen fjolårets resa men jag hoppas att dom duger.[img]
Thailand%20048.jpg
[/img]
[img]
Thailand%20068.jpg
[/img]
[img]
Thailand%20146.jpg
[/img]
[img]
Thailand%20164.jpg
[/img]
Den här hade öppnat chipspåsar förr den!
Rent o klart vatten och underbar snorkling
Nationalpark nära Krabi
ny kompis

   TS
Användarvisningsbild

Re: thailandsresa

halvproffs  
#123096 Varför jag får sådana tecken ovanför bilderna vet jag inte. Bara att få in bilderna var en prestation tycker jag :surp: Blev en temperaturskillnad på närmare 60 grader när vi kom hem så det sved i det röda skinnet!

   TS
Avatar Fallback

Re: thailandsresa

Famag  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#123107 Vill förtydliga sista bilden !
Halvproffs är den med solglasögon.

Avatar Fallback

Re: thailandsresa

Contorta  
#123121 Det där trädet på näst sista bilden ser avverkningsmoget ut. Tog du sågen med dig?

Användarvisningsbild

Re: thailandsresa

halvproffs  
#123124 13 tumsvärdet verkade vara i kortaste laget så jag struntade idet. Tror jag har kort på ännu större träd där, ska kolla.
Skulle tippa på att dom var ca 50m höga dock så smalnar dom av ganska snabbt för stubbdelen fungerar som stabilisator.

   TS
Användarvisningsbild

Re: thailandsresa

totte  
#123169
halvproffs skrev:Varför jag får sådana tecken ovanför bilderna vet jag inte. Bara att få in bilderna var en prestation tycker jag :surp: Blev en temperaturskillnad på närmare 60 grader när vi kom hem så det sved i det röda skinnet!


Använd inte IMG-knappen när du laddar upp bilagor, den har man bara när man länkar till bilder som ligger nån annan stans.

Famag: Tack för upplysningen!

Användarvisningsbild

Re: thailandsresa

halvproffs  
#123202 Kan även upplysa om att den lilla apan på bilden kallade jag för Ture. Av någon anledning :mrgreen: Den var egentligen mer intresserad av att stjäla glasögonen än att äta.

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).