Öppna kategorin

Dasa 380

6 inlägg 3694 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Dasa 380

wennberg  
#122422 Hej!
Jag kör en Srg Pendo Master med en dasa 380 och nu vill jag få in en ny prislista i den.
Jag försökte att mata in den manuellt men när jag sen skulle börja köra så fanns den inte kvar.
Så nu tänkte jag kolla om det finns någon där ute som kan lägga in prislistan på minneskortet istället eller om det finns något företag som kan göra det.

Är väldigt tacksam för snabba svar så jag kan börja köra så snart som möjligt.

// Joar Wennberg



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Dasa 380

skogsjan695xl  
#122437 Det finns kort som man kan lägga in prislistor på, Man behöver en speciell kortläsare till dator också. Sen är det en plats på höger sida datorn som kortet passar, sen får du läsa in det och spara på 380in.

Avatar Fallback

Re: Dasa 380

Bertilsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#122443 Försök igen att läsa i instruktionsboken. Avsnittet är inte så omfattande. Kunskapen måste du skaffa dej för egen del snarast.

Avatar Fallback

Re: Dasa 380

Bertilsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#122445 Försök igen att läsa i instruktionsboken. Avsnittet är inte så omfattande. Kunskapen måste du skaffa dej för egen del snarast.

Avatar Fallback

Re: Dasa 380

wennberg  
#122448 Minneskortet har jag, så jag måste bara få tag på någon som har en sån kortläsare till datorn.
Jag tänkte att de är lika bra att ha listan på minneskortet ifall de blir något fel så man måste lägga in den igen plus att de tar ju en jävla tid att lägga in hela listan manuellt.

   TS
Avatar Fallback

Re: Dasa 380

Bertilsson  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#122451 Kanske vi pratar förbi varandra.

När du lagt in prislistan i din 380 Du kan lägga över den på minneskortet som backup.
Kunskapen att lägga in listan måste du ha för att kunna kommande ändringar och andra upptäckta fel.

Skall du be någon lägga in listan i ett administrationsprogram tar inläggningen0.5 - 1 timme. Du behöver också informera om hur du vill ha listan uppställd. Postgång etc. fördröjer.
Virkesköparen är en som borde kunna hjälpa dej.

Är det större kunskap som saknas så sök personkontakt för utbildning.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).