Skojigt/Galet

Vadå tur, eller..?

4 inlägg 2425 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Vadå tur, eller..?

Ulf  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#113097 Undrar hur det där gick till..http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8376655.ab
Pratade lite i mobiltelefon och..HOPPSAN!!!

MvH. Ulf



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Vadå tur, eller..?

santatorp  
#113101 jösses.... :shock:

Användarvisningsbild

Re: Vadå tur, eller..?

stegmaster  
#113163 Kinesen har bråttom, när dom ska tillvärka all världens billiga manicker, så då kan det vel gå så här. :wink:

Användarvisningsbild

Re: Vadå tur, eller..?

Elias  
#113179 Även så kör de med nå djurisk överlast, däcken som sitter på är ofta utan mönster och stora hål in till korden från sidan.

Det är egentligen inte så konstigt att det händer saker, såg även en lastbil som körde på motorvägen när jag åkte till stället jag skulle arbeta på som hade lastat varor ca 5 meter upp i luften. Detta på en lätt lastbil så när han körde av motorvägen framför oss åkte lastbilen på 2 hjul nerför avfartsrampen.

Har laddat upp någon bild där de körde 200L acetylentuber på ett flak där de hade lastat över lämmarna, inga säkerhetshattar på tuberna och INGA spännband så tuberna gled nästan av i kurvorna. Lär ha blivit intressant om en tub gled av och slog av avstängningskranen.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).