Skogsmaskiner (stora skogsmaskiner)

Valmet går i graven!

29 inlägg 11501 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Valmet går i graven!

mrme  
#112127 snälla admin ta bort alla idiotinlägg som postats i den här tråden, info från maldas blev till lekisnivå tyvärr

Olofsfors skogsmaskinsband
Användarvisningsbild

Re: Valmet går i graven!

Knegarn  
#112134 TRÅKMÅNS

Avatar Fallback

Re: Valmet går i graven!

mrme  
#112136
Knegarn skrev:TRÅKMÅNS


Ja javet ja är en bitter gubbe :oops: som inte har mycke annat att reta mej på, din gamla finska valmetnörd :wink:

Användarvisningsbild

Re: Valmet går i graven!

Knegarn  
#112150 komatsunörd om jag får be!

Avatar Fallback

Re: Valmet går i graven!

halleby  
#112154 Japansk riskokare

Användarvisningsbild

Re: Valmet går i graven!

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#112242
halleby skrev:Japansk riskokare

Du menar väl Finsk riskokare?

Avatar Fallback

Re: Valmet går i graven!

halleby  
#112319
Slurfi skrev:
halleby skrev:Japansk riskokare

Du menar väl Finsk riskokare?

Ok!! Då kör jag Finsk jänkare i så fall.

Användarvisningsbild

Re: Valmet går i graven!

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#112320 Vad kan det vara för nåt då?

Avatar Fallback

Re: Valmet går i graven!

halleby  
#112321 J D

Avatar Fallback

Re: Valmet går i graven!

T24X4  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#112387 Kanske framtida köpare av skogsmaskiner vill köpa ett märke som är svenskägt nästa gång typ Rottne, Gremo, Eco-log? Känns lite konstigt med Komatsu på en skogsmaskin även om det skulle vara bra kvalité.

Användarvisningsbild

Re: Valmet går i graven!

Klargplutte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#112409 Finns gott om utländska märken som säljer bra i Sverige , verkar inte direkt som att Ösa lider av att heta John Deere numera etc osv mm , lite synd att "Valmet" försvinner men om nått år är det ingen som bryr sig.

Avatar Fallback

Re: Valmet går i graven!

silverminken  
#112461 Då kommer vi alltså att få en Komatsu 941a till semestern då? Chefen har beställt en nyss, va ju en rätt bra julklapp han gav oss må ja säga :P

Användarvisningsbild

Re: Valmet går i graven!

skogsjan695xl  
#112481
silverminken skrev:Då kommer vi alltså att få en Komatsu 941a till semestern då? Chefen har beställt en nyss, va ju en rätt bra julklapp han gav oss må ja säga :P


Inte illa. Och min chef har beställt en 901TX kommer i slutet av februari, bli intressant och se vad den kommer heta, Valmet eller Komatsu

Avatar Fallback

Re: Valmet går i graven!

silverminken  
#112713
skogsjan695xl skrev:
silverminken skrev:Då kommer vi alltså att få en Komatsu 941a till semestern då? Chefen har beställt en nyss, va ju en rätt bra julklapp han gav oss må ja säga :P


Inte illa. Och min chef har beställt en 901TX kommer i slutet av februari, bli intressant och se vad den kommer heta, Valmet eller Komatsu



Härligt!! Vi lär ju behöva våran nya om vi ska orka hålla dom nya månadskvoterna sen efter semestern! :roll:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).