#101244Jyst nu håller jag på och bygger en flyttbil av fh 12:a 2001:a. tänkte jag skulle försöka få upp lite bilder på utvecklingen och byggandet kom gärna med kritik och ideér om ni har några!
#101253i den takten så är ni färdiglackade och gör första maskinflytten framåt torsdagkväll.. kul initiativ "knegarn", det är ju lite som "totte´s" blogg, fast i XXXXXXL-format..
cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
#101288Om du förlänger den lite så du får på både F9 och en 5005 så har jag en skaplig transport i nästa vecka... Glöm inte att montera drag då koja ska med
#101567happ, blev inga bilder idag då jag glömt kameran vid hallen. har gjort klart den sista rampen idag sånär som på fästen för tuberna, nu har vi oxå beställt diverse breddningsljus och positionsljus med ledar, dom borde hålla skakningarna bättre.
Imorron ska jag svetsa klart hela bakre partiet samt försöka skära till plåtarna över hjulhusen. på lördakväll hoppas ja va klar med allt svetsande och få göra den klar för målning i början på nästa vecka.
#101618Här går det undan! Djupt imponerad av ditt (ert) arbete! Både att ha mod att ge sig på ett sånt här bygge samt ha kunskap och utrustning. Snyggt med laserskärningen? av företagsnamn och Volvologgan. Nu vill vi ha fler bilder!
Valtra A75 Patu 525 Hva 346xpg Hva 346xpg (trimmad) Hva355f
#101639nu har jag lite bilder! har idag fredag slutat svetsa redan vid 12 ja e för trött o slut Jag har pysslat på i röven idag och igår så nu är den snart klar, några fogar och förstärkningsplåtar kvar samt lit täckplåtar över tuber.. imorron ger vi oss på hjulhusen. 5 o en halv dag jobbat hittils
jag är såpass dum att jag inte förstår att va rädd att ta mig för sånahär projekt
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
#102396jahapp, lite dåligt med uppdateringar denna vecka. Hade nämligen glömt kameran hos svärmor i söndas! nu är de iaf grundmålad, det fixa vi igårkväll och idag ska det på scanias ramfärg över hela påbygget Lampmontering samt besigtning väntar nästa vecka.
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
#102649mycket imponerande bygge, hoppas de funkar lika bra som de ser ut.. Kör ni med de där nisula kranstödet förresten å binder ni upp agg. då eller får de dingla fritt?
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).