rikard_e skrev:Forumet behöver bilder!
Ska ordna det..
Volvo BM T430 -73. Bilke S3 -12.
Stihl MS 201 -13, Partner R523 -74.
Pe_Er_79 skrev:totte skrev:Pe_Er_79 skrev:Tänkte bara informera om att trådskaparens sökande är över. Jag har handlat mig en BM 430 -73 nu. Ska bli skönt att sluta leta traktorer på blocket.
Grattis, en riktig svensk klassiker ! Hoppas nu att den visar sig vara i bra skick och håller ett bra tag.
"håller ett bra tag" Livet ut siktar jag på!
totte skrev:Ser ju fin ut, vad man kan döma av bilden. Hyggliga däck och prima kedjor ser det ut som.
Pe_Er_79 skrev:totte skrev:Ser ju fin ut, vad man kan döma av bilden. Hyggliga däck och prima kedjor ser det ut som.
Framdäcken är typ nya, bakdäcken har lite torrsprickor men lär nog hålla många år till. Pigg kedjorna är i väldigt bra skick. Jag är nöjd med köpet så här långt.
vetinte skrev:Pe_Er_79 skrev:totte skrev:Ser ju fin ut, vad man kan döma av bilden. Hyggliga däck och prima kedjor ser det ut som.
Framdäcken är typ nya, bakdäcken har lite torrsprickor men lär nog hålla många år till. Pigg kedjorna är i väldigt bra skick. Jag är nöjd med köpet så här långt.
Ja o så fick du väll mä en vagn o snöblad mä ?
vetinte skrev:Pe_Er_79 skrev:
Ja o så fick du väll mä en vagn o snöblad mä ?
Hur kan du tro det?
Tyckte jag kände igen bakdelen på traktorn i en annons på blocket
Bergsmannen skrev:Nu behöver du bara bygga en fin liten låda där fram, där motorsågen ska stå. Sedan ger du dig ut i skogen, du blir svårstoppad med de fina kedjorna.