tis 16 dec 2014, 19:59#305429
Skojigt/Galet
Arga röjaren Olle
✍️ Sammanfattning av tråd
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in tis 16 dec 2014, 21:11#305460Här är den åxå!
Det är så skönt att inte göra någonting... och få vila ut efteråt!
The problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem.
-Captain Jack Sparrow
-Captain Jack Sparrow
ons 17 dec 2014, 19:08#305645
Ptja, om man inte stött på alla dessa omgjorda hitlerklipp så, ja då kan jag förstå. Men om man sett flertalet av alla dessa klipp, blir det allt lite roligt o det var någon som sa att humor bygger på upprepning.
Palakangas skrev:Osmakligt.
Ptja, om man inte stött på alla dessa omgjorda hitlerklipp så, ja då kan jag förstå. Men om man sett flertalet av alla dessa klipp, blir det allt lite roligt o det var någon som sa att humor bygger på upprepning.
//Henke månskensskogsbonde
ons 17 dec 2014, 19:31#305661Finns ta mig F.n ingen ingen humor i att förvandla Hitler till en tragikomisk person. Skäll på mig om ni vill, detta står jag för.
ons 17 dec 2014, 19:46#305670Så det är det du gör när det börjar bli obehagligt. Stänger av. Men hur stänger man av innan det blir obehagligt? Som du förmanar. Men humorn är ju delad.
ons 17 dec 2014, 21:03#305705
Skäller inte, respekterar dig för din åsikt. Allt för många glömmer hur mycket lidande och misär den mannen orsakade här på jorden. Förstår hur du känner.
Palakangas skrev:Finns ta mig F.n ingen ingen humor i att förvandla Hitler till en tragikomisk person. Skäll på mig om ni vill, detta står jag för.
Skäller inte, respekterar dig för din åsikt. Allt för många glömmer hur mycket lidande och misär den mannen orsakade här på jorden. Förstår hur du känner.
Det är så skönt att inte göra någonting... och få vila ut efteråt!
-Captain Jack Sparrow
-Captain Jack Sparrow
ons 17 dec 2014, 22:55#305749
Jag tänker inte heller skälla, men det som jag tycker är roligt att så många ämnen har passerat genom den där bunkern. Tyvärr står det still just vilka, men bl.a. SD:s ljudklipp med järnröret osv. Det jag uppskattar är folks kreativitet till att sätta olika undertexter till det där klippet. Det har tagits upp på svt-programmet Kobra tom. Men om denna företeelse har gått någon förbi, så kan jag verkligen förstå dennes reaktion.
Palakangas skrev:Finns ta mig F.n ingen ingen humor i att förvandla Hitler till en tragikomisk person. Skäll på mig om ni vill, detta står jag för.
Jag tänker inte heller skälla, men det som jag tycker är roligt att så många ämnen har passerat genom den där bunkern. Tyvärr står det still just vilka, men bl.a. SD:s ljudklipp med järnröret osv. Det jag uppskattar är folks kreativitet till att sätta olika undertexter till det där klippet. Det har tagits upp på svt-programmet Kobra tom. Men om denna företeelse har gått någon förbi, så kan jag verkligen förstå dennes reaktion.
//Henke månskensskogsbonde

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).