Skojigt/Galet

Arga röjaren Olle

19 inlägg 14998 visningar 6 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Arga röjaren Olle

Hammaren  
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Arga röjaren Olle

ilbajten  
#305443 He he

Avatar Fallback

Re: Arga röjaren Olle

isteskog  
#305456 Hitler gör en skogsbruksplan ligger på samma klipp. Kolla till höger. Jag kan ej länka in :smile:

Avatar Fallback

Re: Arga röjaren Olle

Blivande snickare  
#305460 Här är den åxå! :smile:

Avatar Fallback

Re: Arga röjaren Olle

isteskog  
#305462 Tack! :grin:

Avatar Fallback

Re: Arga röjaren Olle

macke  
#305468 Haha goa klipp!!

Avatar Fallback

Re: Arga röjaren Olle

Hema  
#305577 Hehe, att hitler skulle ta upp skogsfrågan var lite oväntat. Hehe

Avatar Fallback

Re: Arga röjaren Olle

Palakangas  
#305590 Osmakligt.

Avatar Fallback

Re: Arga röjaren Olle

Hema  
#305645
Palakangas skrev:Osmakligt.

Ptja, om man inte stött på alla dessa omgjorda hitlerklipp så, ja då kan jag förstå. Men om man sett flertalet av alla dessa klipp, blir det allt lite roligt o det var någon som sa att humor bygger på upprepning. :)

Avatar Fallback

Re: Arga röjaren Olle

Palakangas  
#305661 Finns ta mig F.n ingen ingen humor i att förvandla Hitler till en tragikomisk person. Skäll på mig om ni vill, detta står jag för.

Användarvisningsbild

Re: Arga röjaren Olle

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#305662 Gillar man inte klippet, så går det ju alldeles utmärkt att klicka bort klippet i förtid.
/Niklas

Avatar Fallback

Re: Arga röjaren Olle

isteskog  
#305666 Humorn är som baken och smaken, delad med andra ord! :wink:

Avatar Fallback

Re: Arga röjaren Olle

Palakangas  
#305670 Så det är det du gör när det börjar bli obehagligt. Stänger av. Men hur stänger man av innan det blir obehagligt? Som du förmanar. Men humorn är ju delad.

Avatar Fallback

Re: Arga röjaren Olle

Blivande snickare  
#305705
Palakangas skrev:Finns ta mig F.n ingen ingen humor i att förvandla Hitler till en tragikomisk person. Skäll på mig om ni vill, detta står jag för.

Skäller inte, respekterar dig för din åsikt. Allt för många glömmer hur mycket lidande och misär den mannen orsakade här på jorden. Förstår hur du känner.

Avatar Fallback

Re: Arga röjaren Olle

Hema  
#305749
Palakangas skrev:Finns ta mig F.n ingen ingen humor i att förvandla Hitler till en tragikomisk person. Skäll på mig om ni vill, detta står jag för.

Jag tänker inte heller skälla, men det som jag tycker är roligt att så många ämnen har passerat genom den där bunkern. Tyvärr står det still just vilka, men bl.a. SD:s ljudklipp med järnröret osv. Det jag uppskattar är folks kreativitet till att sätta olika undertexter till det där klippet. Det har tagits upp på svt-programmet Kobra tom. Men om denna företeelse har gått någon förbi, så kan jag verkligen förstå dennes reaktion.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).