jag har funderat på någonting där man kan träffas fysiskt. då lite mer som träffar eller träffplatser lite runt om i landet (norden). där man med jämna mellanrum kravlöst o utan anmälan (kan behövas vid vissa speciella arrangemang) skall kunna komma o "snattra" av sig.
sen är tanken att besökarna skall vara med i att önska o hjälpa till att arrangera vad som skall ske på kommande träffar.
det kan vara olika teman, studiebesök eller bara enkla fika, grillkvällar, utflykter. m.m. idéerna står deltagarna för på den träff som de besöker.
meddelande om träffarnas när, var, hur, medtages eller ev. kostnad. det skulle kunna placeras på respektive plats under lokala forum.(men med gemensam rubrik som kort o gott kan vara medlemsträff + ämne + tänkt datum) fritt att besöka valfri träff.
jag tror nog att det skulle fungera. men sväva inte iväg för långt i tankarna. för det lär behövas någon på respektive plats som är lite som spindeln i nätet.
idéer är jag bra på. men spindel eller arrangör. njae. hjälper till gör jag gärna.
men spåna vidare här o är det någon som känner sig manad så ser inte jag något hinder till att inte dra igång.(börjar en så följer fler)
allting har sin tid men helst för en stund sedan.