tis 22 jan 2008, 15:13#17182Hejsan!
Jag söker en entreprenör i mitt hemområde i södra dalarna (Ludvika-Fagersta), som har en lämplig maskin för dikesrening, har någon nåt tips ?
Det skall utföras enligt Skogsstyrelsens normer, alltså ned till dikets original-djup och så vill jag att det ska vara en anpassad maskin så att jag ej behöver hugga ner onödigt mycket längs diket.
Mvh
Johan
Skogsarbete
Entreprenör för dikesrensning i södra Dalarna ?
TS
tis 22 jan 2008, 18:41#17205
Inlägget är flyttat hit till "Arbetsförmedling"
Mvh
Skogsmästarn skrev:Hejsan!
Jag söker en entreprenör i mitt hemområde i södra dalarna (Ludvika-Fagersta), som har en lämplig maskin för dikesrening, har någon nåt tips ?
Det skall utföras enligt Skogsstyrelsens normer, alltså ned till dikets original-djup och så vill jag att det ska vara en anpassad maskin så att jag ej behöver hugga ner onödigt mycket längs diket.
Mvh
Johan
Inlägget är flyttat hit till "Arbetsförmedling"
Mvh
Skogshuggarn
Det är så roligt att leva, för då får en si hur det går.
Det är så roligt att leva, för då får en si hur det går.
tor 12 feb 2009, 06:48#50554Hur har det gått för dig. Hittat någon, vi har precis satt igång ordentligt med samma slags arbete här omkring.
Hur mycket arbete handlar det om? Vi gräver med en sex tons maskin i gallring 'bandvagns bredd' 2m och en volvo 160 på hyggen.
Hur mycket arbete handlar det om? Vi gräver med en sex tons maskin i gallring 'bandvagns bredd' 2m och en volvo 160 på hyggen.

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).