Skogshuggarn skrev:4 ungarlsbönder på "glasberget" som sprätter dynga-harvar åkrar och plockar flyghavre,,,nänä!, inte en chans att man offra någon större tid på sånt.
Men plockar dom in en SKOGS-BRUKARE, som drar igång 346án i timmerskogen och rulla in en Kockums skotare så ska jag bänka mig framför tv´n,,,,![]()
Jag lovar!.
swe#kipp skrev:Skogshuggarn skrev:4 ungarlsbönder på "glasberget" som sprätter dynga-harvar åkrar och plockar flyghavre,,,nänä!, inte en chans att man offra någon större tid på sånt.
Men plockar dom in en SKOGS-BRUKARE, som drar igång 346án i timmerskogen och rulla in en Kockums skotare så ska jag bänka mig framför tv´n,,,,![]()
Jag lovar!.
hehehe ,,,, kan tänka mig att du skulle gå igång lite då
Skogshuggarn skrev:.
Men plockar dom in en SKOGS-BRUKARE, som drar igång 346án i timmerskogen och rulla in en Kockums skotare så ska jag bänka mig framför tv´n
Jag lovar!.
kockums850 skrev:Skogshuggarn skrev:.
Men plockar dom in en SKOGS-BRUKARE, som drar igång 346án i timmerskogen och rulla in en Kockums skotare så ska jag bänka mig framför tv´n
Jag lovar!.
Jag instämmer till fullo med dig Skogshuggarn![]()
![]()
![]()
![]()
Brukar oxå titta på logging-program på discovery. Senaste jag tittade på, handlade om dom Canadensiska skogshuggarna
(kommer inte ihåg titeln) - vilket program !!!!!!!
Skogshuggarn skrev:4 ungarlsbönder på "glasberget" som sprätter dynga-harvar åkrar och plockar flyghavre,,,nänä!, inte en chans att man offra någon större tid på sånt.
Jag lovar!.
m_guld skrev:Skogshuggarn skrev:4 ungarlsbönder på "glasberget" som sprätter dynga-harvar åkrar och plockar flyghavre,,,nänä!, inte en chans att man offra någon större tid på sånt.
Jag lovar!.
Håller med till 100 körde ut 2 lass igår med kockumen som vi högg förra helgen man får nog skaffa filmkamera snart
Skogshuggarn skrev:m_guld skrev:Skogshuggarn skrev:4 ungarlsbönder på "glasberget" som sprätter dynga-harvar åkrar och plockar flyghavre,,,nänä!, inte en chans att man offra någon större tid på sånt.
Jag lovar!.
Håller med till 100 körde ut 2 lass igår med kockumen som vi högg förra helgen man får nog skaffa filmkamera snart
Släng upp maffig rulle på "Kocken" här på forumet,,,,,
Då skulle du göra "Skogshuggarn" glad,,,,,,,