Så får tråden vara kvar i förebyggande syfte (och ifall någon postar samma bild eller liknande igen på Skogsforum).
Hoppas det blir bra.
Fredrik Reuter skrev:Jag väntar svar från Centern. Stämmer det så får den vara kvar. Stämmer det inte så ryker tråden. Svårare är det inte.
Zixten skrev:toker72 skrev:Sörlänningen skrev:Jag tycker absolut att det är rimligt att förbjuda vedeldning inne i tätorter. Det är ju inte dåligt för klimatet, men vedeldning kan skapa väldigt ohälsosam luft. Jag har varit i turkiska byar där alla vedaldar och luften var helt vedervärdig och uppenbart inte nyttig. Elda ved kan man göra om man bor ute i skogen, inte inne i tätorter.
Jag tycker nog man kan vänta med förbudet tills vi närmar oss samma problem som tex Turkiet verkar ha. Inte så konstigt att förslaget kommer från Centern undrar vilka som egentligen röstar på dom ?
Läs igenom tråden så förstår du att det inte allas är ett förslag från centern, utan någon som hittat på.... alltså fejk News... Allt man läser på nätet stämmer inte....
@toker72