trilla skrev:Ställer du överströmmarna för funktionerna på samma som huvudöverströmningsventilen? Är inte funktionernas ventiler redan inställda högre? Är justeringen känslig? Bar per varv på ett ungefär?
du måste ha huvudventilen ställd högre än funktionernas ventiler.jag ligger ca 10-15 bar över tex bomventilen som ligger på 180 bar.tror inte aggregatet går att få så mycket mer än 200 i tryck.kommer faktiskt inte ihåg hur mycket du får vrida ställskruvarna,men det är känsligt har jag för mig.det handlar inte om varv iallafall.möjligtvis 1/2 varv! men rör inget utan att kolla trycket ordentligt,antingen med mätare på aggregatet eller en lös mätare.
stihl ms200t,stihl MS660 DP,stihl ms261 ne,stihl 460(röjsåg),Kramer 5035
Alla träd är fällbara!
Alla träd är fällbara!

. En vagn på 600kg tomvikt är PÅ TOK for tung for en atv som väger vad??300-400kg ingen drivning och ännu värre inga bromsar. Om du mot forvänten skulle få den igång i skogen, så blir den livsfarlig. Even om du hemmifrån bestämmer att inte laste fullt så är det lätthänt att du får med 1000-1500 kg. Sen har vi ju det där med kvaliteten på denna kinavagn, jag har varit lite sugen på den själva, men vågar inte. Jag har haft en kinavagn och när jag lykkades bli av med den lovade jag mig själva att det var den sista, meen vi får se. Mitt behov är egentlig