( Ser at Norcar har kommet men en Minilaster som er beregnet for det nroske markedet, motor på 20 hk, slipper maskinfører sertifikat og det har samme utstyr som en Norcar på noe over 20 hk, husker ikke modell nr etc, men fordelen med Norcar er at det er pendling imellom frem og bakaksel)
Okey, har da sveist sammen en kopi av Branch Manager Grapple klypa(søk på BMG på Youtube) sparte ca 14000 kr på å lage den selv, har også laget en aliminium skuff som jeg kan ta med i varebilen som brukest for å feste på Silage forken klypa for å skuffle oppå sagspon og smågreiner ved opprydding etter trefelling, laget denne så en slipper å ta med en gruskuff på 100 kg,kan legge denne aliminium skuffen i varebilen, ca 20-30 kg, og da sparer jeg en god del vekt på selve tilhengeren.
Har kjøpt div utstyr til ny garasja mi som Esab CAddy mig 200a, og sveiste skuffa i aliminium
Jeg har for det meste sveist med elektroder, men etter jeg kjøpte meg mig så har det blitt kjempegøy å sveise igjen, koser meg med MIG sveising
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto