Gallring

Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

304 inlägg 95429 visningar 46 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

Seb macahan  
#381590
tallen100 skrev:
sundelius skrev:
ska höra med frugan om jag inte kan få komma med i 10 000 metersklubben också på flygresan :lol:

:lol: :lol: :lol: vi inväntar med spänning rapport längre fram hur det gick med den saken :wink: :mrgreen: :mrgreen:


Det kommer säkert o gå jätte bra, ännu bättre om hon får veta att du ska rapportera om hur det gick här på forumet :lol: :lol:

Malwa
Avatar Fallback

Re: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

Robertberg  
#381593 Har sedan tidigare bestämt att samåka med @Nelson, men då jag har fått med mig en ytterliggare deltagare så kanske @seb macahan kan ta svängen runt Emmaboda och plocka upp han istället? :) Ganska säkra på att det inte lär bli tyst nå längre stunder i bilen då iallafall :wink:

Användarvisningsbild

Re: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#381594
Seb macahan skrev:
tallen100 skrev:
sundelius skrev:
ska höra med frugan om jag inte kan få komma med i 10 000 metersklubben också på flygresan :lol:

:lol: :lol: :lol: vi inväntar med spänning rapport längre fram hur det gick med den saken :wink: :mrgreen: :mrgreen:


Det kommer säkert o gå jätte bra, ännu bättre om hon får veta att du ska rapportera om hur det gick här på forumet :lol: :lol:


Å sen varigt ute å friat. X_X B-( :mrgreen:

Användarvisningsbild

Re: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

Torbjörn Johnsen  
#381597 Jag kommer ner hlb! Ska förse dig med några skogsdags-skyltar också så alla garanterat hittar sista biten. Tar med kameran men hoppas att fler plåtar/filmar och lägger upp här. Jag träffade Fredrik idag och han försöker hinna få upp en enkel anmälningsfunktion innan helgen. Om inte det funkar får du räkna själarna här i tråden:-)

Avatar Fallback

Re: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

Umea  
#381607 Berättelse :

Två kompisar skulle ge varandra en julklapp.

Den ene slog in sitt paket snyggt i fint papper med vackert snöre.

Den andre kompisen slog in julklappen i Toa papper.

När de två vännerna träffades berättade kompisen att han inte hade haft råd med fint papper till sin julklapp utan därför

hade slagit in presenten i Toa papper.

När den andre kompisen överräckte sitt paket med det fina papperet så skruvade kompisen på sig och förklarade att

pengarna bara hade räckt till fint omslags papper men inte till något innehåll i paketet. Det var alltså ett tomt paket.

Människors yttre fasad är det första man ser men det är bara en fasad.

Den inre skönheten är det som är allra viktigast !!!

Lev och Må !

Avatar Fallback

Re: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

jonsered95  
#381626 Jag kör ifrån Broby och har en plats i min Caddy om någon vill åka.
@dea skulle kanske med? Är ju inte så långt hemifrån. :grin:
Mvh Philip

Avatar Fallback

Re: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

Volundsmed  
#381637 Antingen om det är nån från Alvesta/Växjö trakten som vill ha en passagerare eller åka Opel Combo så finns lilla jag! :D

Användarvisningsbild

Re: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

hlb  
#381647 Torbjörn, Bra att jag kan räkna med dig. Vi kan väl hänga logos på avtagsvägarnas skyltar. Jäkta nu inte Fredrik. Han har så många andra nyttiga saker att göra. Hinner han är det bra, men jag har 20 liter köttsoppa och bullens korv med bröd i reserv.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

Fredrik Reuter  
#381665 Hej!
Ingen fara från min sida!

Jag håller på att driftsätta en kalenderfunktion på skogsforum, den är retligt nära publicering men vi hinner inte tills användarträffen tyvärr.

Men vi gör som vi gjort vid andra sådana här tillfällen:

Anmäl er till hlb´s användarträff genom att skicka PM till:

ucp.php?i=pm&mode=compose&u=42765

Det är ett konto bara för denna träff och hlb kan få tillgång till anmälningarna lite senare. På detta sätt knyter vi upp vilka som kommer och hur många.

Ni behöver inte skriva något speciellt i meddelandet, bara att det kommer med någon text för att det ska kunna skickas tekniskt, typ "anmäler mig" eller liknande.

Avatar Fallback

Re: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

busholle  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#381730 Jag kommer och tar med mig min Stihlsågar KM och den nya 362an.

Användarvisningsbild

Re: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

hlb  
#381731 Vad glad jag blir.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

sundelius  
#381786
busholle skrev:Jag kommer och tar med mig min Stihlsågar KM och den nya 362an.

Va bra :smile:
Då behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag sabbade kampen emellan Stihlen och Hva

Användarvisningsbild

Re: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

Erre  
#381790 @fredrik Reuter
Har svarat med pm angående anmälan.
Men det ligger kvar i utkast.

Användarvisningsbild

Re: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

Seb macahan  
#381796 För mig med!

Användarvisningsbild

Re: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

Fredrik Reuter  
#381798 Hej,
Det är helt i sin ordning!
Bara det att de inte öppnade ännu, jag har inte hunnit varken kolla eller ge rättigheter till hlb. Men det kommer!

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).