halvproffs skrev:Kontakt med 7bolag ingen ville blud på min rotpost. Antar att dom kommit överens att inte bjuda på rotposter och för att inte vilja ta ansvar utan lägga ansvaret på säljaren som vanligt 👎
isteskog skrev:halvproffs skrev:Kontakt med 7bolag ingen ville blud på min rotpost. Antar att dom kommit överens att inte bjuda på rotposter och för att inte vilja ta ansvar utan lägga ansvaret på säljaren som vanligt 👎
Tog in 4 anbud på min rotpost (tallskärm) och fick svar från samtliga!
halvproffs skrev:Kontakt med 7bolag ingen ville blud på min rotpost. Antar att dom kommit överens att inte bjuda på rotposter och för att inte vilja ta ansvar utan lägga ansvaret på säljaren som vanligt 👎
Skogsola skrev:Här är det så livat så inköpare från samma företag bjuder över varandra
Skogsola skrev:Sågtimmer från 14 cm: 1300 kr /fub. Går med tåg till Småland.
Barrmassa: 700 kr/ fub. Går med båt till Tyskland eller tåg till Ö-vik. Asp och Björk har jag dålig koll på. I Värmlands egen industri är det däremot tvärstopp. Edanesågen har haveri på nya såglinjen och massabruken har fullt. Utan tågen vore vi snart nere på förkigsnivåer.
halvproffs skrev:isteskog skrev:halvproffs skrev:Kontakt med 7bolag ingen ville blud på min rotpost. Antar att dom kommit överens att inte bjuda på rotposter och för att inte vilja ta ansvar utan lägga ansvaret på säljaren som vanligt 👎
Tog in 4 anbud på min rotpost (tallskärm) och fick svar från samtliga!
Fick till svar att dom köper inte rotposter😞