stegmaster skrev:Rolfo skrev:
Har du hatt trær som tar kommandoen?
Jeg kan ikke huske akkurat at treet har tatt overhånd. Etter att du har tatt grep på treet og er klar til og klippe, er det lurt og gjøre som de "store gutta", og presse aggregatet litt i den retning du vil treet skal falle(da går også kniven lettere igjennom), deretter gjelder det og være snar over på tiltknappen, når du merker at kniven er igjennom.
Husk, at her er det tålmodighet som gjelder, jeg hadde tross alt hatt graveren i 4år før jeg kjøpte naarvan, så derfor kunne jeg konsentrere meg helt om naarvan, da gravefunksjonene gikk av seg selv.
Det med varmen var rart, jeg har også bare et varmeapparat under sete, uten noen dyser rett på glasset, men har ingen problemer med og holde det duggfritt på rutene( og varmt blir det som bare det i den lille hytta, så jeg må somregel ha vinduet på gløtt, for ellers blir det altfor varmt, selv med -5 ute
Takk for tips om fellinga.. Tror at det er termostaten på motoren som holder stengt.. Skal i hvertfall starte der, for da jeg begynte å se nøyere etter var temperaturmåleren på null hele tida..