Bengt olsson skrev:Idag fick jag mina säckar ifrån Bonnet,40 liters säckarna var bruna till färgen ingen höjdare!![]()
1,5 kubiks säckarna verkar kanon bra, bra ventilation ock bra dotten tömmning.
Ah, ok!
Hur låg 1,5m3 i pris?
MvH Fredrik
Bengt olsson skrev:Idag fick jag mina säckar ifrån Bonnet,40 liters säckarna var bruna till färgen ingen höjdare!![]()
1,5 kubiks säckarna verkar kanon bra, bra ventilation ock bra dotten tömmning.
Bengt olsson skrev:Bra att vissa hittar saker på nätet och kan hjälpa andra.![]()
Kollade denna sida många säckar att välja emellan men jag såg ingen ventilerad eller med botten tömmning.
Hur funkar det om man vill handla där?
kisaved skrev:Nån som får tag i billiga sådan nånstans..
Är ute efter ett mindre antal, max 20st eller så.. men alla jag sett kostar ju runt 140kr/st tycker de verkar lite dyrt.. snål som man är..
http://www.kisaved.com/pack.htm
Markus skrev:Köper mina säckar ifrån Västerbottens potatis, beg potatissäckar på ca 1,5 kubik ser ut som vissa vedsäckar betalar 20:- ink moms för dom.
Mvh Markus
svampbob skrev:Markus skrev:Köper mina säckar ifrån Västerbottens potatis, beg potatissäckar på ca 1,5 kubik ser ut som vissa vedsäckar betalar 20:- ink moms för dom.
Mvh Markus
Jag har också köpt därifrån men kastade drygt hälften direkt då dom var alldeles för täta för att torka ved i.

svenolof56 skrev:Jag håller på att helt gå över till notsäckar med öppningsbar botten. De verkar mycket hållbara. Mina gamla höll mellan 1-3 år. Förargligt då de spricker ....
Har någon tips på hurdan knut man skall knyta i bottnen för att det skall gå bra att lossna den vid tömningen i vagnen.