ons 06 maj 2020, 14:28#642710Jag köpte min Nissan för ganska exakt tre år sedan.
Jag är helnöjd. Vi har den som familjebil och har även åkt några 70_milaresor med fem personer i den.
Den har gått nästan 5000mil, mest som vanlig personbil. Men har även haft 900kg betongblock på flaket samt kört en liten grävmaskin på släp utan problem. Jag tycker att motorn räcker bra men den drar närmare 0,8 än uppgivna 0,7 i normala fall
Den är bekväm att åka och tyst.
Jag kommer att köpa en till sån men väntar tills nästa år. De har ju blivit så dyra i skatt.
Det enda jag köpt till är coolare fälgar till sommardäcken än de som är på bilden.
Är även väldigt nöjd med firman jag köpte den på, de hjälpte mig att utrusta den precis som jag ville och hjälper alltid till när jag ringer för att alla varningslampor blinkar (jag hade lyckats komma åt en knapp som kopplade ur antisladdsystemet)
Att den har antisladd o spinn gör den mycket tryggare att köra än den förra modellen. Den har oxå automatik för att köra lugnt ner för branta backar vilket hjälper när jag är på upptäcksfärd i skogen.
...så, jag är mycket nöjd med min Nissan.
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort,
Välkommen! Skapa konto
Husqvarna 445, Yanmar2001D+kran o huggarvagn