Caterpillar 312B/Moretens/Kesla40LFe/Wood-Mizer LT15/Chevrolet/New Holland T5030 Ford 7610/Patruuna/Fransgård/Polaris/Stihl/Palax/Kemppi. Ha alltid en pulversläckare i närheten.
Bilar
Köpa - Vilken PickUp?
sön 11 dec 2011, 17:34#150259Alla Avalancher på Blocket har momsen specad.
ons 28 dec 2011, 21:21#152472Älskar både F-250,n , och den tösen som normalt kör den , Jag blir glad varje gång jag får köra den ..
"uppväxt med TRP. av rundvirke " / " mycket vill ha mer - fan vill ha fler och i helvetet blir det aldrig fullt "
tor 29 dec 2011, 21:22#152615Om man har en l200, en mazda bt5 eller en kingcab, samtliga -07or vilken ska man välja, sett till komfort, förbrukning å "fel"... Frågar för en bekants räkning som ska å kolla på dessa maskiner under helgen...
Eco-log 560B -04, Tigercat H09,Arctic cat 500 -08, valtra 6200, Nokka T10 4wd, LOGOSOL M7
lör 31 dec 2011, 22:34#152860http://news.pickuptrucks.com/2011/10/fi ... orado.html
dock gamla nyheter
trevligt alternativ till midsize klassen undrar om -GM Sverige tänker lansera den?
dock gamla nyheter
trevligt alternativ till midsize klassen undrar om -GM Sverige tänker lansera den?
Annran köre Navara sjålv köre je Na'värre
lör 31 dec 2011, 23:15#152863Gott nytt år ! oas vad ni kör , dock ett extra gott nytt år till alla som åker "riktiga us-truckar"
"uppväxt med TRP. av rundvirke " / " mycket vill ha mer - fan vill ha fler och i helvetet blir det aldrig fullt "
sön 01 jan 2012, 20:24#152948Jag har kört cheva fullsize sedan jag fick körkort , men F 250 n är nog så mycket grymmare , jag är kär!
se själva och surfa runt ! http://www.ford.com/trucks/superduty/
se själva och surfa runt ! http://www.ford.com/trucks/superduty/
sön 20 maj 2012, 21:59#175638Toyota HILUX D-CAB 3.0 AUT ARCTIC TRUCK
Pris exklusive moms: 499 000kr
Toyota HILUX D-CAB 3.0 AUT ARCTIC TRUCK
Mätarställning: 200 mil
Färg: SVART
Karosseri: Transportbil - Flak
Info: Avdragbar moms, Automatisk växellåda, Diesel, Toyota Hilux var den första bilen som kördes över den arktiska isen till den magnetiska Nordpolen 2007. Ombyggd av Arctic Trucks i Norge, AT37 paket, Garanterat unik bil byggd för extrem användning, Skräddarsydd Skinnklädsel Svart, Grå pipe, Arctic Trucks Logga, 17 Tums fälg med 37 tums däck, Foliering Mattsvart, Kolfiberfilm huv, Navigation, Bluetooth handsfree, Backkamera, SR+, Inbyggd vinch 26 Meter, Fjärrstyrd, Frontbåge, Farthållare, Sidofotsteg. Bilen uppfyller godkännande enligt gällande EU direktiv, Denna bilen är en reklambil som skall ställas till försäljning inom 6 månader, bilen går nu igenom besiktningsfasen och kommer att vara godkänd för svensk väg vid försäljning, vid intresse eller frågor kontakta oss, bilder kommer snart
http://www.blocket.se/ystad/Toyota_HILU ... w=3&last=1
Pris exklusive moms: 499 000kr
Toyota HILUX D-CAB 3.0 AUT ARCTIC TRUCK
Mätarställning: 200 mil
Färg: SVART
Karosseri: Transportbil - Flak
Info: Avdragbar moms, Automatisk växellåda, Diesel, Toyota Hilux var den första bilen som kördes över den arktiska isen till den magnetiska Nordpolen 2007. Ombyggd av Arctic Trucks i Norge, AT37 paket, Garanterat unik bil byggd för extrem användning, Skräddarsydd Skinnklädsel Svart, Grå pipe, Arctic Trucks Logga, 17 Tums fälg med 37 tums däck, Foliering Mattsvart, Kolfiberfilm huv, Navigation, Bluetooth handsfree, Backkamera, SR+, Inbyggd vinch 26 Meter, Fjärrstyrd, Frontbåge, Farthållare, Sidofotsteg. Bilen uppfyller godkännande enligt gällande EU direktiv, Denna bilen är en reklambil som skall ställas till försäljning inom 6 månader, bilen går nu igenom besiktningsfasen och kommer att vara godkänd för svensk väg vid försäljning, vid intresse eller frågor kontakta oss, bilder kommer snart
http://www.blocket.se/ystad/Toyota_HILU ... w=3&last=1
Den som har mest korrekt information vinner.
mån 21 maj 2012, 17:55#175709De är trång i hytten och har korta/dåliga stolar. Men nog är den fränare än original.
Caterpillar 312B/Moretens/Kesla40LFe/Wood-Mizer LT15/Chevrolet/New Holland T5030 Ford 7610/Patruuna/Fransgård/Polaris/Stihl/Palax/Kemppi. Ha alltid en pulversläckare i närheten.
sön 27 maj 2012, 14:13#176232Häromkring åker i stort sett alla bönder japanpickup, även dom som bevisligen har råd med fullsize...
Själv fuskar jag mig fram med Fiat Strada och det är inte för att jag tycker det är roligt, utan av rent ekonomiska skäl. 😡
Tack och lov så har min sambo en riktig bil (XC 70) när det blir aktuellt med långresor...
Själv fuskar jag mig fram med Fiat Strada och det är inte för att jag tycker det är roligt, utan av rent ekonomiska skäl. 😡
Tack och lov så har min sambo en riktig bil (XC 70) när det blir aktuellt med långresor...
Bra grejor är halva jobbet - resten är att kunna använda dem!
sön 27 maj 2012, 16:20#176250
Har du frågat nån av dem varför?
Kan det vara så illa att de inte ens provat fullsize?
Storken skrev:Häromkring åker i stort sett alla bönder japanpickup, även dom som bevisligen har råd med fullsize...
Har du frågat nån av dem varför?
Kan det vara så illa att de inte ens provat fullsize?
sön 27 maj 2012, 19:31#176262Nä, jag har inte frågat dem, men jag skulle gissa att det handlar om ekonomi...
Bl a en större kycklingproducent som bytte en Cheva 2500 mot en Toyota Hilux.
Trots att det är allmänt kännt att dom har "högvatten i kassakistan"...
Bl a en större kycklingproducent som bytte en Cheva 2500 mot en Toyota Hilux.
Trots att det är allmänt kännt att dom har "högvatten i kassakistan"...
Bra grejor är halva jobbet - resten är att kunna använda dem!

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).