Bilar
King Cab problem
sön 07 jan 2018, 16:24#490376Bolmar vit rök säger du, så oss vit att man kan misstänka vattenläckage in i motorn?
sön 07 jan 2018, 16:32#490379Omöjligt är det inte men tycks inte ta vatten och ser inte ut så på stickan heller.
Blir inte klokare, gått igenom det mesta nu men tycks kunna vara allt från glapp i någon kabel till att dieselpumpen gett upp eller det bor troll under huven..
En kompis kommer förbi i veckan med dator så får se om vi kommer vidare.
Blir inte klokare, gått igenom det mesta nu men tycks kunna vara allt från glapp i någon kabel till att dieselpumpen gett upp eller det bor troll under huven..
En kompis kommer förbi i veckan med dator så får se om vi kommer vidare.
mån 15 jan 2018, 12:33#491918Problemet verkar löst!
Tömde tanken och fyllde på med fräsch diesel från Skoogs så nu går den normalt igen
Tömde tanken och fyllde på med fräsch diesel från Skoogs så nu går den normalt igen
lör 18 jan 2020, 16:40#619645Hallå där,
Behöver hjälp med kontakten til instrumentpanelen på en king cab -06 där jag har 6 kablar lösa så skulle behöva bild eller schema
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
Behöver hjälp med kontakten til instrumentpanelen på en king cab -06 där jag har 6 kablar lösa så skulle behöva bild eller schema
Logga in för att se de bilder eller dokument som författaren har laddat upp.
Du måste vara medlem för att logga in. Det är gratis att bli medlem och registreringen går fort, Välkommen!
Skapa konto
sön 19 jan 2020, 15:05#619851
Hej
Har du löst problemet annars har jag en King Cab 06 så förklara bara var jag ska fota så löser jag det
Tomas sjölund skrev:Hallå där,
Hej
Har du löst problemet annars har jag en King Cab 06 så förklara bara var jag ska fota så löser jag det
Snickare som fuskar i skogen ungefär 5 månader om året.
sön 19 jan 2020, 15:56#619863På baksidan av displayen så sitter en vit kontakt där det går in kablar med olika färger så jag behöver se vart respektive kabel ska sitta

Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).