Bilar

King Cab problem

21 inlägg 35164 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: King Cab problem

Kse  
#490376 Bolmar vit rök säger du, så oss vit att man kan misstänka vattenläckage in i motorn?

Användarvisningsbild

Re: King Cab problem

Davvi  
#490379 Omöjligt är det inte men tycks inte ta vatten och ser inte ut så på stickan heller.

Blir inte klokare, gått igenom det mesta nu men tycks kunna vara allt från glapp i någon kabel till att dieselpumpen gett upp eller det bor troll under huven.. :((
En kompis kommer förbi i veckan med dator så får se om vi kommer vidare.

Användarvisningsbild

Re: King Cab problem

Davvi  
#491918 Problemet verkar löst!
Tömde tanken och fyllde på med fräsch diesel från Skoogs så nu går den normalt igen :d

Användarvisningsbild

Re: King Cab problem

Tomas sjölund  
#619645 Hallå där,
Behöver hjälp med kontakten til instrumentpanelen på en king cab -06 där jag har 6 kablar lösa så skulle behöva bild eller schema

Användarvisningsbild

Re: King Cab problem

sundelius  
#619851
Tomas sjölund skrev:Hallå där,
Behöver hjälp med kontakten til instrumentpanelen på en king cab -06 där jag har 6 kablar lösa så skulle behöva bild eller schema

Hej
Har du löst problemet annars har jag en King Cab 06 så förklara bara var jag ska fota så löser jag det

Användarvisningsbild

Re: King Cab problem

Tomas sjölund  
#619863 På baksidan av displayen så sitter en vit kontakt där det går in kablar med olika färger så jag behöver se vart respektive kabel ska sitta

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).