tallen100 skrev:Skulle inte tro det, är väl inte många som vill gå nära en sån bil, så risken för bränslestöld borde vara liten😄
anersimyra skrev:tallen100 skrev:Skulle inte tro det, är väl inte många som vill gå nära en sån bil, så risken för bränslestöld borde vara liten😄
Nja, vet tjyven om att det gamla skrället innehåller 60 liter dyrdiesel så ligger det i farans riktning att soppan försvinner..☹️
tallen100 skrev:anersimyra skrev:tallen100 skrev:Skulle inte tro det, är väl inte många som vill gå nära en sån bil, så risken för bränslestöld borde vara liten😄
Nja, vet tjyven om att det gamla skrället innehåller 60 liter dyrdiesel så ligger det i farans riktning att soppan försvinner..☹️
Jo så är det. 🤑
Men du kan väl annars prova själv om du får ner en slang eller ej?🤔
tallen100 skrev:Men då är det väl inget problem 😀 , om du nu inte ska ut och slanga själv förstås 🤣 🤣
anersimyra skrev:tallen100 skrev:Men då är det väl inget problem 😀 , om du nu inte ska ut och slanga själv förstås 🤣 🤣
Jo, jag tänkte som sagt slanga tanken tom då jag tänker sälja bilen. Dessvärre gick det inte ens att få ner en tunn bränsleslang och någon tapplugg ser jag heller inte så jag nödgas bjuda köparen på full tank..🙁
tallen100 skrev:anersimyra skrev:tallen100 skrev:Men då är det väl inget problem 😀 , om du nu inte ska ut och slanga själv förstås 🤣 🤣
Jo, jag tänkte som sagt slanga tanken tom då jag tänker sälja bilen. Dessvärre gick det inte ens att få ner en tunn bränsleslang och någon tapplugg ser jag heller inte så jag nödgas bjuda köparen på full tank..🙁
Aha trodde du var rädd för stöld.
Kan du inte komma åt bränsleslangen eller så tar du bort bränslefiltret och låter bränslepumpen tömma ur tanken åt dej 👍
anersimyra skrev:Det gick att stoppa ner två tunna bränsleslangar men det tog runt en timma att slanga ur 25 liter..💦💦😮💨