Motorsåg och handhållet

Saknad del Husqvarna 346 XPG

6 inlägg 1815 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Saknad del Husqvarna 346 XPG

Tomisco  
#781013 Hej, håller på att renovera en 346 XPG från 2002 och saknar en del jag inte lyckats hitta på någon sprängskiss. Tacksam om någon kan hjälpa mig. Det är alltså fjädern till kedjebromsen som ska sitta i slitsskyddet 537 02 99-01. Verkar ha gått riktigt varm, inte i min ägo 😉



   TS
Husqvarna motorsågar
Användarvisningsbild

Re: Saknad del Husqvarna 346 XPG

Williamm  
#781019 Hittar inte heller den när jag kollar. Men an handlare bör veta hur och hitta det, även om de nog inte ha de i lager längre.
Annars så har jag nog någon extra.

Användarvisningsbild

Re: Saknad del Husqvarna 346 XPG

Joakim S  
#781022
Tomisco skrev:Hej, håller på att renovera en 346 XPG från 2002 och saknar en del jag inte lyckats hitta på någon sprängskiss. Tacksam om någon kan hjälpa mig. Det är alltså fjädern till kedjebromsen som ska sitta i slitsskyddet 537 02 99-01. Verkar ha gått riktigt varm, inte i min ägo 😉

Samma som på New Edition. Nummer 19.

Edit:fel, det var bara fjädern
Senast redigerad av Joakim S mån 28 nov 2022, 19:03, redigerad totalt 1 gång.

Användarvisningsbild

Re: Saknad del Husqvarna 346 XPG

Williamm  
#781023
Joakim S skrev:
Tomisco skrev:Hej, håller på att renovera en 346 XPG från 2002 och saknar en del jag inte lyckats hitta på någon sprängskiss. Tacksam om någon kan hjälpa mig. Det är alltså fjädern till kedjebromsen som ska sitta i slitsskyddet 537 02 99-01. Verkar ha gått riktigt varm, inte i min ägo 😉

Samma som på New Edition. Nummer 19.

Som vanligt, Du kan ju lästa...
Kollade bara under broms.

Användarvisningsbild

Re: Saknad del Husqvarna 346 XPG

PRN  
#781072 Bara sök på 346xp
Jag hittar då mååånga sprängskisser på svenska å engelska part list å liknande går fint å söka på . Hoppas du kommer på vad som saknas !

Användarvisningsbild

Re: Saknad del Husqvarna 346 XPG

Tomisco  
#781093
1669704950_fjaeder2.jpg
Tack för alla snabba svar. Då verkar det som det är 2 delar. Fjädern verkar vara intakt så det är bara plastdetaljen (post 20 i listan) som behövs. Kanske är någon i forumet som sitter på en sådan? 😎

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).