Skogsola skrev:Det finns en anledning till att Husqvarna bara låter professionella handlare sälja deras grejor.
tallen100 skrev:Man ska vara rädd om de få ställen som erbjuder bra service och gynna dom även om de inte är billigast.
För när man väl behöver hjälp med något reservdelar och liknande så är det väl värt dom kronorna och mer därtill.
Verkar vara mer regel än undantag nu att det bara ska köpas nytt, och dom flesta är helt ointresserade att hjälpa till med reservdelar.... 🤬
anersimyra skrev:tallen100 skrev:Man ska vara rädd om de få ställen som erbjuder bra service och gynna dom även om de inte är billigast.
För när man väl behöver hjälp med något reservdelar och liknande så är det väl värt dom kronorna och mer därtill.
Verkar vara mer regel än undantag nu att det bara ska köpas nytt, och dom flesta är helt ointresserade att hjälpa till med reservdelar.... 🤬
Exakt..😃👍 ” min gamla sågmeck ” har öppnat eget och dessutom ligger butik och verkstad inom tio minuter från vår kåk i Oxelösund så honom gynnar jag så mycket jag kan trots att man ibland grinar illa över priset på någon småpryl som man köpt och som kostar hälften på nätet..😖