Tacksam för svar!
Mvh NomagS
Den här tråden har ännu ingen AI-sammanfattning. Endast inloggade kan skapa en sammanfattning.
Skapa gratiskontoLogga in
D Brown skrev:Jag har alltid förutsatt att oljan rinner ut "ordinarie" väg så att säga, men jag har aldrig tvättat rent och kollat.
Jag har trott att det är någon slags backventil eller liknande inblandat eftersom den läcker olika mycket. Är som att sågen kan tänka och jävlas, kommer man ihåg att ställa den i eller på något för att samla upp oljan så händer inget, ställer man den däremot någon gång direkt på flaket eller golvet så står den i pöl efter bara någon dag :-/
NomagS skrev:jag kan med säkerhet säga att det kommer ur smörjningsmynningenrätt irriterande iallafall
FREIJAN skrev:NomagS skrev:jag kan med säkerhet säga att det kommer ur smörjningsmynningenrätt irriterande iallafall
okej, kan ju va tankluftningen som de har smyge in någe smutts i så de blir övertryck i tanken av, du kanske skulle meka av kopplingen+plåten innanför och kolla?? kan ju bli rätt mycket smutts bakom plåten så de är ju inte fel å göra rent där iblandde är inte så mycket jobb, träligt när saker står å otjynes läcker olja...