Att jag sällan använder min Husqvarna stångsåg, häcksax och lövblås kompenseras alltså med att jag desto oftare använder min batteridrivna gräsklippare, röjsåg trimmer och motorsåg. 👍 💪
/Niklas
/Niklas

anersimyra skrev:tallen100 skrev:Är ju tråkigt att behöva lämna in en såg på verkstad för ett simpelt fel, men så är det med elektronikgrunkor. 😀
Jo, el är jag ingen hejare på, men med tanke på hur få komponenter som finns i sågen så torde även den simplaste elgubbe snart lista ut vad som är fel.. 😀
tallen100 skrev:Niking skrev:tallen100 skrev:Nja vi kan nog räkna med alla sidor, sen är det väl de batterisaliga som inte kan erkänna att batterisågar har sina nackdelar och därav "tjafset".
Du tillåts ju fördärva andra trådar om dina batterisågar när bensinsågar diskuteras, så kasta inte spjut I radhus 👎 😀
Å vilka trådar om bensinsågar skulle jag fördärva med 20 sidors skitsnack, Tallen?
/Niklas
Nej men dom trådarna är ju fler, som du brukar säga...
Men du har bidragit väldigt bra till dessa 20 sidor skitsnack i den här tråden 🤓 👍
Niking skrev:anersimyra skrev:tallen100 skrev:Är ju tråkigt att behöva lämna in en såg på verkstad för ett simpelt fel, men så är det med elektronikgrunkor. 😀
Jo, el är jag ingen hejare på, men med tanke på hur få komponenter som finns i sågen så torde även den simplaste elgubbe snart lista ut vad som är fel.. 😀
Japp, helt enkelt lämna in din 540 iXP till en servande Husqvarna-verkstad, så är den nog snart fixad för en liten peng. 👍
Återkom sedan med vilken del som behövde bytas, ty sådant kan vara nyttigt att veta.
/Niklas
Niking skrev:
Så jag skitar alltså inte ner några trådar om bensinsågar med skitsnack? Bra, då vad det påhoppad neutraliserat. 👍
/Niklas
tallen100 skrev:Niking skrev:
Så jag skitar alltså inte ner några trådar om bensinsågar med skitsnack? Bra, då vad det påhoppad neutraliserat. 👍
/Niklas
Jo då men kanske inte med 20 sidor 😮
Du vill gärna ha sista ordet🤣
Mange skrev:Du, Anders..
Ge den till Niking kan han nog hela den med sina mantran om att de inte går isönder.
Jannee.
Bensin på mack skiljer sig rätt rejält i kvalite.
Man märker direkt om den är kass.
Då är den inte bra....
Har haft besökare här från andra länder som tvunget skulle ha macksoppa men kom smygande efter aspendunken efter de provat
Erre skrev:Jag är fortfarande lite osäker på vilka fördelarna med elsågar är, och även vilka fördelar bensinsågar har.
Kan vi ta diskussionen ett varv till? 😉